• Tassa

Plåtburkar från mattillverkare, t ex oboy

Hej!
    Ibland har ju livsmedelstillverkare kampanjer där man får en plåtburk på köpet. Jag älskar dessa burkar, både praktiskt och snyggt i skafferiet. Jag har några, te, oboy, socker, vaniljsocker, bakpulver och musli men skulle så gärna vilja ha fler. Jag tror dock att jag missar kampanjer för att jag inte vet om dem. Tänkte att vi (om det nu finns fler som gillar dessa burkar) kunde hjälpas åt att hålla koll på aktuella kampanjer och tipsa varandra. Hoppas det finns fler än jag som vill hänga på!

• Svar på tråden Plåtburkar från mattillverkare, t ex oboy
  • Tassa

Någon som har sett något nytt?
    Vilka burkar har ni och vilka vill ni ha? Jag skulle vilja ha vetemjöl, havregryn, corn flakes och knäckebröd.

• Nyfiken gul

ett tips - man kan faktiskt ringa till respektive företag och kolla om dom har någon kampanj just för tillfället. Ofta är kampanjerna rikstäckande.

Glöm inte heller bort att även diverse företag som tex Libresse, Semper, Barnängen osv också har kampanjer med diverse plåtburkar av olika slag emellanåt.  Inte bara mat alltså.

Djurmat brukar också finnas att få med plåtburkar!     

Alexander -98- Isaac -00- Victor -08-
  • Tassa

Mycket bra tips Nyfiken Gul! Tack Det skulle ju vara guld att ha en burk till katternas torrfoder också!

• Tassa

Ingen som har sett något nytt? Eller följt Nyfiken Guls tips om att ringa och fråga?

• philur

Ö-B ,köp salta patroner (godis) och få en plåtburk.Apoteket har länge haft en tom plåtburk,att köpa,som en förbandslåda.

• Lilla Lila

Vad synd att jag läste detta idag. Jag hade ett gäng med sånt, slängde det på tippen i tisdags Ville inte slänga men hade inte plats för det tyvärr...

Svar på tråden Plåtburkar från mattillverkare, t ex oboy