• Anonym (Ex-hunk)

Kvinnor, vad föredrar ni i badmodet för män?

Förutsätt först att det en vältränad och välutrustad kille.

Vilka badbrallor föredrar ni:

Shorts från midjan till knäna eller speedos typ simbyxor?

• Svar på tråden Kvinnor, vad föredrar ni i badmodet för män?
  • Anonym (Ex-hunk)

Jag känner att det tvärsemot är svårare att vara snygg i ett par badshorts. Jag tycker höftpartiet blir så  brett med dom pölsiga byxorna. Man får vara jävvligt bredaxlad och smalhöftad om det skall bli snyggt

• siamesia

Jag går mot strömmen som vanligt,,,Visst får han ha på sig shorts när han badar om han nu nödvändigtvis vill, men jag tycker det är sexigare och intressantare med tighta badbyxor. "Gubbmodell" går utmärkt, men tanga är sååå trevligt framhävande!

Sünd att det mest bara är bögar som har den goda smaken att visa fram vad de har!

Bäst av allt är såklart en badande hanne i paradisdräkt, mmmmmmums!

• skitsnyggkille
    Anonym skrev 2012-04-20 13:00:33 följande:
    Typ såna

Ganska coola. Frågan är bara när man skall ha dem.. är man bara med grabbarna lär det snackas om man kommer med ett par avslöjande oldscool shorts där varje steg man tar lär få paketet att gunga till så det syns.
    Nästan som när man haft på sig ett par sidenboxer och stått o mongat sig framför tjejen och stått och juckat i luften så dem fladdrar till.
  • Anonym (Ex-hunk)

var med i en modelltvävling på ett disko en gång. En outfit som vi hade var speedos  (det var 1987!)  Jag vann faktiskt. !!   Men kanske skulle jag inte vinna i speedos idag!! ;)Skrattande

• Tiger Quenn
    Anonym skrev 2012-04-20 13:00:33 följande:
    Typ såna

Föredrar dom här!
  • Anonym (Ex-hunk)
    Tiger Quenn skrev 2012-04-22 19:05:39 följande:
    Föredrar dom här!

men vad är detför valk han har på sidan?  Det hade jag inte 1987
  • Janice01

Helt naket! Så underbart när man är på Mellbystrand och ibland får syn på en rejäl ståkuk....

• Anna Paulita

De kan ha vad de vill, typ, när de badar. Men aldrig någonsinn speedos.  Det ärlite som att ha platåskor med vita tubsockor. Funkar aldrig!

• Trust me
    Anna Paulita skrev 2012-04-23 14:24:24 följande:
    De kan ha vad de vill, typ, när de badar. Men aldrig någonsinn speedos.  Det ärlite som att ha platåskor med vita tubsockor. Funkar aldrig!

Fast det är bara såna som är sköna när de är blöta. Shortsmodeller är bara bra när de är torra.

Sorry, helt OT. Den här tråden handlade om vad kvinnor vill se på män.  
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
Svar på tråden Kvinnor, vad föredrar ni i badmodet för män?