• Anonym (Ex-hunk)

Kvinnor, vad föredrar ni i badmodet för män?

Förutsätt först att det en vältränad och välutrustad kille.

Vilka badbrallor föredrar ni:

Shorts från midjan till knäna eller speedos typ simbyxor?

• Svar på tråden Kvinnor, vad föredrar ni i badmodet för män?
  • Manmbo
    skitsnyggkille skrev 2012-04-22 00:32:44 följande:
    Ganska coola. Frågan är bara när man skall ha dem.. är man bara med grabbarna lär det snackas om man kommer med ett par avslöjande oldscool shorts där varje steg man tar lär få paketet att gunga till så det syns.
    Nästan som när man haft på sig ett par sidenboxer och stått o mongat sig framför tjejen och stått och juckat i luften så dem fladdrar till.
    Gillar!
    Fördomen är en enkelriktad gata med stoppförbud för förståndet
  • Anonym
    fiiinally skrev 2012-04-20 12:53:43 följande:
    Inget av dem, gillar sånna badshorts som slutar nånstans mitt på låret. Knä-långa är för barn och speedos är det inte många som klarar att vara snygga i.
    Håller med.
  • IsDimma
    Gryntroll skrev 2012-04-20 12:56:37 följande:
    Håller med - Shorts!!
    Gärna lite tighta, men ändå i shortstyg och inte "spandex", inte sånna som unga grabbar har i "surfstil" som slutar vid knäna och är pösiga.
    +1 på den
    The less you open your heart to others, the more your heart suffers.
  • Anonym (Ex-hunk)
    IsDimma skrev 2012-04-23 14:50:41 följande:
    +1 på den
    Finns dom på H&M eller Dressman?

eller på ICA om man har en Maxigrej  
  • Trust me

Hurra! Äntligen blev det här också en tråd om kukstorlek. Hur stor är den TS?

Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anna Paulita
    Trust me skrev 2012-04-23 14:32:32 följande:

Fast det är bara såna som är sköna när de är blöta. Shortsmodeller är bara bra när de är torra.

Sorry, helt OT. Den här tråden handlade om vad kvinnor vill se på män.  

Det kan jag förvisso förstå. Ni får väl springa omkring på stranden så de torkar snabbt och ge oss mer att titta på. :D
  • lennartsdotter
    Cornellia skrev 2012-04-22 00:36:06 följande:
    Lite längre shorts i surfstil är det som går hem hos mig.
    Samma här.
  • Janice01

Konstigt.... Mitt inlägg där jag sa att jag föredrar nakna män togs bort.....

• Trust me
    Anna Paulita skrev 2012-04-24 13:04:46 följande:
    Det kan jag förvisso förstå. Ni får väl springa omkring på stranden så de torkar snabbt och ge oss mer att titta på. :D
    Hårt jobb att göra kvinnor nöjda. Skrattande
    Jag vill dig bara väl, lita på mig.
  • Anonym (Ex-hunk)
    Trust me skrev 2012-04-24 13:00:51 följande:
    Hurra! Äntligen blev det här också en tråd om kukstorlek. Hur stor är den TS?

mitt ex mätte upp 23 cm och 16 cm , men det var nog en bit glädje ned i spelet
  • Anonym (Q)

I somras såg jag en hel del män i string bada och sola. Några på offentlig badstrand till och med.

Haha, vart är vi på väg? String hit och dit. Kan man inte klä sig respektfullt bland andra människor?

• RuneBert
    Anonym (Q) skrev 2022-01-13 09:52:15 följande:

I somras såg jag en hel del män i string bada och sola. Några på offentlig badstrand till och med.

Haha, vart är vi på väg? String hit och dit. Kan man inte klä sig respektfullt bland andra människor?

Vad är problemet? Varför retar du upp dig så på lite tyg?

För mig låter det som ett "i-landsproblem" om du inte har annat mer seriöst att gnälla över, ja då får du väl gnälla på killars badbyxor....

Använd din tid och energi till viktigare saker
  • Anonym (lll)

Män ska ha vanliga shorts och inget annat! Hatar speedos eller slimmade plagg på män när de ska bada. Möjligen att tävlingssimmare har slimmade dräkter för att det ska gå snabbt i vattnet men de har ju den anledningen. Vanligt folk icke. 

• Anonym (A)
    Anonym (lll) skrev 2022-01-13 12:42:46 följande:
    Män ska ha vanliga shorts och inget annat! Hatar speedos eller slimmade plagg på män när de ska bada. Möjligen att tävlingssimmare har slimmade dräkter för att det ska gå snabbt i vattnet men de har ju den anledningen. Vanligt folk icke. 
    Håller med
Svar på tråden Kvinnor, vad föredrar ni i badmodet för män?