• raider

Hittade djurporr på min pojkväns dator

mammatillnovalie skrev 2012-04-22 09:41:32 följande:
    Orkar inte fortsätta läsa men vad fan är det för sjuka människor som börjar prata om pedofili och får det att låta som att det är OKEJ och att barnet inte lider?! Vidriga människor som gömmer sig bakom en anonymitet och inte vågar stå för vem ni är! Om ni nu tror stenhårt på att barnet inte far illa av att tex penetrera sin mamma/pappa så kan jag bara säga en sak: Ni Är Sjuk I Huvudet! Hur fan kan man ens försvara vuxna som utnyttjar barn sexuellt? "Det är okej att utnyttja sitt barn sexuellt med penetrering för barnen lider inte. Jo, när samhället gör en stor grej av det" ?! Sjuka jävlar.
    Barnen far inte illa per automatik, jag jan tänka mig att i många fall så far inte barnet illa förrän samhällets stigmatisering slår in och vi skambelägger händelsen.
    Gör det till offentlig rättssak med tillhörande mediacirkus, inget barn kan må bra av sådan uppmärksamhet.

Men det är verkligen oft i tråden, jag förstår mig inte på folk som ska dra in pedofili i en tråd som handlar om zoo, det är två skilda företeelser.

• raider
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 09:57:25 följande:
    Hur skulle en get kunna vara den "aktiva" parten i ditt exempel? Skulle geten komma in på ett stadshotell, bjuda på ett par drinkar och dra med sig en lämplig kvinna upp på hotellrummet?

En delfin kan inte heller våldta någon. Men jag förstår vart du vill komma. Om ett djur, utan att människan på något sätt uppmuntrat eller iscensatt det, försöker para sig med en människa och människan låter det ske; då gör man möjligen inte något som kan betecknas som djurplågeri, då gör man bara något som är jäkligt äckligt.

Men om det är den situationen vi diskuterar är det ju en ickefråga efter som sådana händelser lär inträffa ytterligt sällan. Vad ni zoofiler pratar om är antingen att ni aktivt sätter på djur eller iscensätter och lockar fram ett parningsbeteende för att ni ska kunna snacka strunt om att djuret "vill" ha sex med människor. Ni försöker som sagt rättfärdiga ett perverst utnyttjande av djur.
    Tror du att vår mat förökar sig på naturligt sätt?
    Verkligen?

• raider
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:01:25 följande:
    Vad har du för kompetens att uttala dig om detta? Din tes är alltså att det är ok att knulla barn, bara inte media och rättsväsende får reda på det? Skön snubbe...
    Det har jag INTE sagt, bara konstatera faktum att barn far inte illa per automatik.

Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:02:11 följande:
    ?? Vad har detta med zoofili att göra?
    Det är alltså okey att systematisk våldta djur med motivering att det är bara mat men om det handlar om njutning för djur istället så blir det nån form av moralisk kortslutning hos vissa.
  • raider
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:12:34 följande:
    Du kan lugnt utgå ifrån att barn per automatik far illa av att vuxna har sex med dem.

Det finns ingen som "systematiskt" våldtar djur. Insemination av djur för avel är inte sex eller våldtäkt. Däremot ska givetvis all djurhållning ske med repsekt för djuret och med så minimalt lidande som möjligt. Zoofili handlar inte om njutning för djuret, det handlar om njutning för zoofilen, även om denne försöker hävda något annat.

Ni kan hålla på och slingra hur mycket ni vill. Gränserna för det här är väldigt tydliga för 99,99% av mänskligheten och om ni drömmer om att det någon gång ska bli socialt accepterat att ligga med djur - dream on.
    Nej det kan jag inte, men det är som sagt helt oft.

Du menar att det är helt okey att våldföra sig på djur för att befrukta dom, tvinga dom till att genomgå en graviditet och förlosning så vi kan äta upp deras avkomma (BARN) till middag, men igen när det kommer till att skänka njutning så blir det fel. 
    Det tänket är minst sagt både absurt och vidrig.

Påstår du att en hanhundar som sätter på ett hondjur som tråden handlar om inte njuter av händelsen? hur resonerar du här?
    Vad är en människa enligt dig egentligen?

• raider
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:15:09 följande:
    Om ditt inlägg handlade om en seriös oro för att djur far illa vid insemination skulle jag gärna ta det på allvar. Men du bryr dig inte om djuret eller hur, du vill bara hitta något som skulle rättfärdiga att ha sex med djur?
    Nej DU bryr dig inte att djur far illa så vi kan äta upp dom, DU bryr dig endast om att djur absolut inte ska njuta av det vad människan gör med/för dom, det vore ju "fel"
  • raider
    Ermenegildo skrev 2012-04-22 10:27:21 följande:
    Djur är dräktiga, inte gravida. Djur har inte barn, de har ungar. Jag skulle föredra om djur fick para sig naturligt och inte insemineras men det är verkligen off topic.

Jag påstår ingenstans att djur inte kan stimuleras på ett sätt som med mänskliga termer skulle betecknas som njutning - även om jag tror att vi aldrig kommer kunna veta hur de verkligen "känner". Däremot påstår jag att detta inte är zoofilens agenda. Vi talar inte om personer som offrar sig för att göra djuren glada, vi talar om personer som själva tänder på att ha sex med djur.
    Så om man byter några ord så förändras handlingen? Okey, är det så man håller samvetet rent så fortsätt med det men jag kan bara upplysa dig att du lever i förnekelse.

Jag påstår att sex är en njutningsfull handling hos alla däggdjur, säger du emot?

Att offra sig skulle vara om du tog hand om dina djurs sexuella behov, hos zoo folket kommer det naturligt och inga uppofringar är nödvändiga, både ägare och djuren är glada, ser det som win win situation.

• raider
    Indianica skrev 2012-04-22 12:01:33 följande:
    "Gränsdragningsproblem som heter duga". Det är väl bara att precisera att insemination med syfta att avla, med slangar eller vad man nu har är lagligt, men att en människas könsorgan i ett annat djur är olagligt och även oralsex med djur, men sedan kommer det liksom vid alla typer av övergrep vara svårt att döma, innebär det då att kvinnomisshandel och pedofili ska legaliseras?. Ett förbud är också en markering och förhindrar givetvis att djur skadas när t ex någon galning försöker få in en stor snopp i en liten katt och spräcker en stor del av katten

Det är inte så komplicerat som tidelagare vill få det till. En sund människa jämför inte mjölken i glaset med sex med en ko. Nuförtiden använder man oftast mjölkmaskiner, men visst skulle jag sluta dricka mjölk om jag fick reda på att bönder satt och runkade i samband med att de drog i spenarna till mjölken de mjölkade fram ur juvren och att de sedan satte på kossan. Då skulle jag stödja tidelag om jag drack mjölk, men inte nu.

Det är väl för övrigt inte konstigt om TS blir äcklad och konfunderad. Det kan knappast ses som en komplimang typ att "Min kille kan lika gärna bli kär i en gris eller en hund, som i en människa. Han ör verkligen en fin kille". Klart det känns konstigt att ha sex med någon som kanske också stoppar in snorren i hundar eller drömmer om det.
    Vad spelar det för roll att industriell våldtäkt är lagligt, det är tidelag också.

Vad har pedofili med detta att göra?
    Det är olagligt att ha sex med barn, det är till och med olagligt att se porr av det slaget.

Ta har inget att göra med sin partners runkmaterial, och om du nu hakar up dig på lagar så har ts begått lagbrott genom att snoka runt i hans egendom.

• raider
    Anonym skrev 2012-04-22 13:14:14 följande:
    En pudel och en schäfer satt i väntrummet på veterinärkliniken.

-Jaha vad gör du här? Sa schäfern.

-Jo, jag råkade skita på den nya persiska mattan och matte blev helt tokig så nu skall jag avlivas, sa pudeln sorgset. Du då?

-Jo matte dammsög naken och när hon böjde sig framåt så kunde jag inte hålla mig utan satte på henne.

-Så nu skall du också avlivas, suckade pudeln.

-Nä för fan, flinade schäfern.

-Jag är bara här för att få klorna klippta.

• raider
    lillajag82 skrev 2012-04-22 13:48:24 följande:
    Jag kan inte hjälpa det men de som vill ha sex med djur inte är friska på något sätt. Jag har läst hela tråden och äcklas någonting oerhört.. Ja..jag är nog en moralkärring i detta fallet!! Vill en man köra upp sin kuk i analen på sin hund kan man inte påstå att hunden njuter av det? Brukar hundar sätta på varandra i röven eller? En tjej som vill ha en hundpitt i slidan då? Vad är det hon får ut av det ? Räcker det inte med en villig människopitt? Kan ingen tjej som gillar få hunden bakifrån förklara hur hon tänker och känner? Jag är ärligt nyfiken..

Alldeles utmärkt att tidelag ev ska förbjudas fr.o.m. 2014..det är verkligen på tiden..

Men för att åter gå till trådstarten så hade jag känt som du TS..äcklad..
    Nej det kan man antagligen inte, man är förmodligen även en kuk fattigare om man försöker, alltså vakna upp för guds skull, hundar är inga dockor, det är i grunden rovdjur, bifogar du hunden smärta och skadar den så kan det vara det sista du gör.

Annars så vet jag inte, vad får ni kvinnor av att få en kuk i er? 
    Jag antar att tjejen som har sex med sin hund får ut precis det vad ni får ut med att knula med andra djur, era respektive partners.

Nej, det kommer inte förbjudas, det finns ingen orsak till det, djurmisshandel är redan förbjuden och fler lagar behöver vi inte på det området.

• raider
    lillajag82 skrev 2012-04-22 14:15:18 följande:
    Men hur gör männen då som sätter på sina djur..binder dom..(jag kan inte skriva frågetecken för jag hittar inte den på mac tangentbordet..)

jo det är klart att om man nu är kär i en hund så låter man kanske den knulla en..gäller det även män som är kära i sina hundar..

Om rätt ska vara rätt så kan man anta att männen väljer hondjur.

Den delen av porren har jag däremot  inte kollat på, vad jag har sett så var det tjejer som lockade till sig sina husdjur som villigt och med uppenbar glädje tillfredsställde både sig själva och sina ägare.

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator