• raider

Hittade djurporr på min pojkväns dator

lillajag82 skrev 2012-04-22 14:24:01 följande:
    jaha..och..jag har sett dokumentärer om tikar som blivit penetrerade i slidan av män och de var sargade i både underliv och i analen...
    Det finns idioter inom alla "branscher", mer än så kan man inte säga.
    Det finns våldtäktsmän i det verkliga livet vilket inte är likvärdigt med att alla kvinnor blir våldtagna.

Det finns dom som skadar sina husdjur, det är förbjudet, det finns även dom som tar hand om sina djur på alla sätt möjliga, det är inte olagligt.

• raider
    Trixie skrev 2012-04-22 15:47:27 följande:
    Blir allvarligt äcklad över hur vissa kan anse att ha sex med djur är rätt och helt okej. Sådana människor borde inte få ha djur över huvud taget....
    Så du menar att alla djur ska kollektivt lida för vår egen njutning?
    Tycker att det är sjukt att man försöker tvinga däggdjur till att leva i celibat om man har möjlighet att hjälpa dom.
    Det är inga leksaker för fan, det är levande varelser med samma behov som vi andra har.

• raider
    lillajag82 skrev 2012-04-22 16:57:48 följande:
    Hahahaha!!! Min verklighet är inte att se hundar som sexpartner..
    videon är ett skämt men det är klart...är man zoofil så tolkar man den till sin egen verklighet eller vanföreställning eller vad man ska kalla det! hehe... 
    Skämt? Är du blind eller nått? Hunden hade stånd och försökte para sig, om inte det är en tydlig och uppenbar tecken på kåthet så vet jag ifan vad är.

• raider
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:16:33 följande:
    som sagt.. är man zoofil och tolkar hundens beteende som kåthet så kan jag tyvärr inte hjälpa er...ni får läsa på om hundars beteende och deras naturliga instinkt att försöka  dominera sin flock.. 
    Mig kan ni inte provocera om det nu är så att det är ni som skämtar med mig...haha.. 
    Kuken rakt upp i vädret och desperata försök till att knulla ......
    Man måste verkligen vara en naturbegåvning för att misstolka situationen

• raider
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:29:36 följande:
    Vad säger ni andra...är den kåt eller visar den bara upp sin naturliga instinkt att visa sin dominans..
    Hundar har juckat på mig både hit och dit och jag har aldrig haft en tanken på att den skulle vara kåt faktiskt..

slutsatsen...Jag är ingen zoofil....

hade jag däremot sett en kille med kuken i vädret göra detsamma så hade det inte varit någon tvekan..
    Den är så kåt att den inte vet var den ska ta vägen, man ser tydligt hur hunden dels försöker komma till och dels försöker locka/hetsa upp tjejen för att komma till.

Så för att du inte förstår hundens behov så innebär att den inte har några ? 

• raider
    Trixie skrev 2012-04-22 17:33:58 följande:
    Hunden i videon är INTE kåt.. Den försöker dominera tjejen..
    Ser jag minsta tendens att min hund börjar jucka sätter jag stopp för det direkt. I mitt hem är det jag som är ledaren och högst i rang, funkar utmärkt.
    Men zoofilerna drar väl sina egna sutsatser för att rättfärdiga att sex med djur är "okej".
    Vidrig.....  Då dominans är en natur för hundar förstår jag inte hur människor kan missuppfatta det att djuren är kåta?!
    En erigerad könsorgan brukar vara en hint *blink blink*
  • raider
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:37:49 följande:
    Hundar blir kåta på LÖPANDE TIKAR...läs längre bak i tråden där jag kopierat in en text från Agria...som sagt..det står inget om att hundar vill para sig med allt som rör sig inklusive människor för att den är kåt...det är för att den har ett naturligt behov av att visa dominans... 

Men kom gärna med källor på att hundar faktiskt vill och försöker para sig med människor när den är kåt... 

eller är det så att ni tolkar in lite väl mycket och att ni inget förstår om hundar... 
    Sära på benen framför en hund så får du din källa, first hand.

Källa, på vad? Att däggdjur knullar och njuter av det? Behövs det verkligen? Förvånad

• raider
    Trixie skrev 2012-04-22 17:39:39 följande:
    Vart i videon ser man att hunden har stånd undrar ju då jag nu? Det där är ingen inbjudan till parning o videon.
    Nu orkar jag inte slå upp den igen, voven hade stånd.

Att hunden försökte kåta upp henne för att få samarbete (slicka henne på rygg och mellan benen) har säkerligen inget med sex att göra.

• raider
    Trixie skrev 2012-04-22 17:43:57 följande:
    Som sagt. Djur känner inte njutning på samma sätt som människor gör. dom gör det för att säkra sin arts ÖVERLEVNAD. Inte för njutingensskull.. Herre gud människa säkrar du en art när du sätter på en hund  ^^?
    Och det vet du för att din hund har förklarat att den knullar bara för att och inte för att kåthet och instinkt driver denna till det?

Har man sett en hund ha sex, med en annan hund eller med en tjej och påstår att denna inte njuter av handlingen så är man blind, eller lever i nån moralisk Förnekelse där djur inte njuter.
    Fast då måste man konsekvent gå åt andra hållet, om hundar inte kan njuta så saknar dom även förmågan att lida.
  • raider
    lillajag82 skrev 2012-04-22 17:55:03 följande:
    och din hund om du nu har någon har förståss talat om för dig att den är så jävla kåt och behöver para sig x antal gånger om dagen.. 

delfiner njuter det vet jag...men de knullar inte med människor..de knullar sin egen art.. 
    Jag har ingen hund men jag har däremot ögon att se med.

Ja däggdjur njuter av sex.
    Sex i sig då.

Svar på tråden Hittade djurporr på min pojkväns dator