Hittade djurporr på min pojkväns dator
Ta del av utredningen så förstår du varför det inte blir så.
Tidelag är inte sjukt
Nej, tidelag är inte sjukt. Är man sjuk har man lunginflammation, depression mm. Tidelag är så groteskt, oempatiskt och vidrigt så jag har mer förståelse för en mördare än en som utövar tidelag mot djur, så att skadorna ibland blir så svåra så att det oskyldiga djuret t o m måste avlivas.
Jag har aldrig riktigt trott att detta kunde förekomma. När jag läste om det kröp jag ihop hos min underbara dobermanntik och grät hejdlöst.
Vad är det för lagar vi har? Mor- och farföräldrar hindras med hjälp av lagen att träffa sina älskade barnbarn, medan lagen tillåter abnorma figurer att misshandla sina "familjemedlemmar" till döds. Ja, de djur man skaffar sig ska behandlas med respekt utifrån varje djurs behov.
Once you go Ridgeback you don't go back
Tidelag
Är det inte sjukt att sex med djur är tillåtet i Sverige? Gustav Fridolin lade in ett förslag om att det ska bli förbjudet enligt lag. Men vet ni vad? Det gick inte igenom för majotiteten svarade nej till förslaget! Är det inte riktigt sjukt? Vem är det egentligen som sitter i ledningen i vårt land? Att ha sex med djur är djurplågeri!

Dock har jag svårt att se hur hundarna skulle må dåligt av det. Min kompis hund var helt galen med sånt o våldtog praktiskt taget allt han kunde hålla fast. Allt från småbarn till kuddar.