Hittade djurporr på min pojkväns dator
Är det inte sjukt att sex med djur är tillåtet i Sverige? Gustav Fridolin lade in ett förslag om att det ska bli förbjudet enligt lag. Men vet ni vad? Det gick inte igenom för majotiteten svarade nej till förslaget! Är det inte riktigt sjukt? Vem är det egentligen som sitter i ledningen i vårt land? Att ha sex med djur är djurplågeri!
Om jag sätter på en katt så är det tack vare storleksskillnaden smärtsamt för katten, det är djurplågeri och det är reglerat i lag, en lag som existerar i detta nu.
Om jag sätter på en större hund så kan det vara djurplågeri om hunden blir stressad av det.
Om jag sätter på Blenda i hagen så är det inte djurplågeri då hon är van vid rejälare doningar. Blenda lider inte av det eftersom hon är ett djur och inte ser det som varken rätt eller fel utan endast upplever fusiskt obehag/icke obehag.
Ni projicerar era egna moraliska värderingar på situationen och då ni tycker att det är förkastligt (vilket ni är i er fulla rätt att tycka) så utgår ni ifrån att djuret plågas men det är ett logiskt fel.