• Anonym

Jag skäms så över mina bröst....

Dom är små hängiga och me små bristningar på!!!! Mår så dåligt över dom.... Är singel me. Vågar inte börja träffa någon. Rädd för va den ska tycka!!! Verkar som att alla killar vill ha en tjej me stora fasta bröst helst me silikon.....  

• Svar på tråden Jag skäms så över mina bröst....
  • Anonym (jag med)

Jag känner som du...Killar vill ha tjejer med stora fasta bröst eller stora hängiga bröst (dock inte silikon). Och så kommer jag med mina små häng taxöron då.....Jippie!!! Jag använder bh med inlägg så det ser ut om jag har större och rundare bröst än vad jag har men när man ska ta av sig bh:n ser ju killen hur små och ofylliga brösten är. Jag har en partner men är rädd att han ska lämna mig på grund av mina små bröst. För han har sagt att han gillar kvinnor som är att "ta i". Ja, ja....vad ska han med mig till då tänker jag.

• Anonym

Jo dom vill ju de! Man hör ju deras prat å kommentarer om stora bröst!!! Allt prat om stora bröst hela tiden. En annan har ju bara små myggbett :(  Sån bh använder jag me!!!! Och skulle jag träffa någon så skulle jag inte våga ta av mig bhn. 

• Anonym

Kan en kille inte gilla dig med dina bröst så är han inte mycket att hänga i granen.
    En riktig karl bryr sig inte om hur brösten ser ut.

• Miss P71

Det finns väldigt många killar/män som gillar kvinnor med små fasta bröst. Jag förstår att du känner som du gör! Men det ska inte stoppa dig för att gå ut och dejta. Det är inte i personligheten brösten sitter. Träffar du en kille/man som tycker om dig så ska inte dina bröst ha så stor betydelse. Lycka till{#emotions_dlg.flower}

• Insatt

Det är ju så trist att folk inte kan hålla inne det jävla kroppstjatet då det ger så många ångest och komplex.

• Insatt
    Miss P71 skrev 2012-04-22 14:15:21 följande:
    Det finns väldigt många killar/män som gillar kvinnor med små fasta bröst. Jag förstår att du känner som du gör! Men det ska inte stoppa dig för att gå ut och dejta. Det är inte i personligheten brösten sitter. Träffar du en kille/man som tycker om dig så ska inte dina bröst ha så stor betydelse. Lycka till

Och hur hjälper denna kommentar ts?
  • Anonym (jag med)

Jag mår väldigt dåligt över detta....vet inte hur jag ska hantera det trots att min partner är väldigt kåt på mig och vill ha sex hela tiden. Men han tar sällan på mina bröst och det skulle jag vilja han gjorde....Tar det som att han inte tycker om dem och att jag är värdelös som kvinna i hans ögon.

• Anonym (jag med)
    Insatt skrev 2012-04-22 14:17:42 följande:
    Det är ju så trist att folk inte kan hålla inne det jävla kroppstjatet då det ger så många ångest och komplex.
    Eaxkt! På jobbet så pratar männen i åldern 30 - 60 år om kvinnors kroppar och utseende hela tiden att jag blir så trött på allt och tänker att alla män är likadana. De är dessutom högutbildade och jag har i min dumma värld trott att högutbildade män skulle vara mer sofistikerade och rejäla men tydligen inte! Alla män är tydligen kåta kroppsfixerade svin....
  • Border

"Vill du att någon ska vilja ha dig på grund av att du har stora silikonbröst, eller vill du bli omtyckt för den du är?" frågade min mamma mig när jag var 15 år och frågade om jag inte kunde få operera brösten större. Och min mamma hade rätt i det. Ts, tycker du att det är idé att bry sig om någon som väljer bort dig på grund av att dina bröst inte faller honom i smaken?
    Vet du, en mogen vuxen kille med lite vett innanför pannbenet kommer älska dina bröst eftersom de är en del av dig!
    Jag har många killkompisar och de flesta tycker illa om stora silikonbröst.  

Svar på tråden Jag skäms så över mina bröst....