• Anonym

Jag skäms så över mina bröst....

Dom är små hängiga och me små bristningar på!!!! Mår så dåligt över dom.... Är singel me. Vågar inte börja träffa någon. Rädd för va den ska tycka!!! Verkar som att alla killar vill ha en tjej me stora fasta bröst helst me silikon.....  

• Svar på tråden Jag skäms så över mina bröst....
  • Insatt
    Anonym (jag med) skrev 2012-04-22 14:21:50 följande:
    Eaxkt! På jobbet så pratar männen i åldern 30 - 60 år om kvinnors kroppar och utseende hela tiden att jag blir så trött på allt och tänker att alla män är likadana. De är dessutom högutbildade och jag har i min dumma värld trott att högutbildade män skulle vara mer sofistikerade och rejäla men tydligen inte! Alla män är tydligen kåta kroppsfixerade svin....

Eller nåt. T.o.m. min upplysta sambo kan ibland utbrista att nån tjej på tv har fula bröst. Även fast han gör det för att han gillar mina och hon inte har likadana utan kansKe sorten jag vill ha och han försöker på nått snett sätt vara snäll och uppmuntrande stör det mig.
  • 20120419

Plastikirurgi har räddat mången ful byst.
    Vågar du inte ha kontakt med män så är det klart som korvspad att du ska fixa till din byst. 

Jag ljuger aldrig.
  • Insatt
    20120419 skrev 2012-04-22 14:28:05 följande:
    Plastikirurgi har räddat mången ful byst. Vågar du inte ha kontakt med män så är det klart som korvspad att du ska fixa till din byst. 
    Jag ljuger aldrig.

Tråkig söndag? Gå och trolla någon annanstans vettja.
  • Bye baby Bunting

Tänkte först posta en bild på mina bröst. Kom sedan på att det kanske inte skulle vara så smart
    Jag har en liten B-kupa och jag skäms inte ett dugg för mina små inte allt för fasta bröst. Däremot så har jag gjort det en gång i tiden. Skämdes i tonåren för att de inte såg ut som Pamela Anderssons och de andra opererade brudarnas.
    Komplex är ett slöseri med energi och kraft som man skulle kunna lägga på något positivt istället. Vi har alla saker vi är mer eller mindre nöjda med, men att låta det hindra oss i livet och vår personliga utveckling är direkt idiotiskt.

Bröst kommer i alla former och storlekar

www.007b.com/breast_gallery.php

0110110001100101011000010111011001100101001000000110111001101111001000000111001101100011011000010111001001110011
  • Bedhead
    Anonym s

krev 2012-04-22 14:20:37 följande:

It´s better to have loved and lost than never to have seen Lost in Space/Kelly Bundy
  • Anonym (jag med)
    20120419 skrev 2012-04-22 14:28:05 följande:
    Plastikirurgi har räddat mången ful byst.
    Vågar du inte ha kontakt med män så är det klart som korvspad att du ska fixa till din byst. 
    Men å andra sidan så är det ju inte säkert man känner sig nöjdare med silikonbröst...att ha onaturrliga bröst fyllda med silikon känns inte heller som nåt att föredra. Tror ändå att det alla vill ha är känslan av att man duger som man är. Även med små hängiga bröst och en platt och bred röv....
  • Anonym

Jag mår också väldigt dåligt över de här!!!!  Jag jobbar i ett mansdomineratt yrke.... Är nästan bara karlar som jobbar där. Och jag hör de här pratet dag ut å dag in. Blir lätt less på de! Finns även en almenacka me storbystade  tjejer på jobbet som sitter på en dörr!! 

• Cecese

Jag har alltid haft stora bröst, dock hängiga och jag hade hängbröst redan som tonåring. Efter 60 kg viktnedgång så är dom ännu hängigare, visserligen så är dom inte små (75G typ) men tyvärr består typ halva brösten av överskottshud så skulle jag få bort all lös hud skulle dom bli rätt små. Men det är inget som hindrar mej. Mina bröst ser ut så och passar det inte så kan det vara. Jag är nybliven singel och inte låter jag mina hängiga bröst hindra mej från att träffa killar och än så länge är det ingen som klagat. Tror man kommer rätt långt med självförtroende och att acceptera hur man ser ut. 

• Anonym

Alla jag känner nästan har gjort brösten, alla dvs 100% älskar sina bröst!! Kolla Sofie fahrman tex, hon har ju pyttelite silikon i sina, man behöver inte ha 600 ml i varje bröst.

• Insatt
    Anonym skrev 2012-04-22 14:32:38 följande:
    Jag mår också väldigt dåligt över de här!!!!  Jag jobbar i ett mansdomineratt yrke.... Är nästan bara karlar som jobbar där. Och jag hör de här pratet dag ut å dag in. Blir lätt less på de! Finns även en almenacka me storbystade  tjejer på jobbet som sitter på en dörr!! 

Det är inte ok att de har en sån almenacka på arbetsplatsen!! Stör sig någon ska den väck. Snacka med chefen.
Svar på tråden Jag skäms så över mina bröst....