• Anonym

Jag skäms så över mina bröst....

Dom är små hängiga och me små bristningar på!!!! Mår så dåligt över dom.... Är singel me. Vågar inte börja träffa någon. Rädd för va den ska tycka!!! Verkar som att alla killar vill ha en tjej me stora fasta bröst helst me silikon.....  

• Svar på tråden Jag skäms så över mina bröst....
  • Anonym (X)
    Anonym (småbröstad) skrev 2012-04-22 16:53:54 följande:
    Givetvis gillar inte alla stora bröst. Om du ska tänka utifrån dig själv, vilka fysiska attribut gillar du hos en man? Skulle du bry dig nämnvärt om han inte hade stor kuk tex?

Visst finns det vissa saker som man anser är attraktivt, men min erfarenhet är att om man träffar någon man gillar så är det inte kroppsliga detaljer som avgör om man är attraherad. Det är helheten! 

Jag har själv ganska små bröst vilket jag har haft komplex över i yngre dagar. Men nu älskar jag dem! De är kvnnligt guppiga fast inte så stora. Min kille älskar dem också, säger hela tiden hur vackra de är. Han har också sagt att han aldrig fattat det där med stora bröst, men att det är något en kille "ska" och förväntas att gilla.

Smaken är som baken helt enkelt!  

Lägg istället energi över det du är nöjd med dig själv, är säker på att du har massa kvaliteer som du istället kan framhäva. Ingen är perfekt.

Och att operera sig är något som är oattrakivt i sig, det utstrålar låg självkänsla. Så om du vill ha en man med intellekt och intellegens så tror jag snarare denne vill ha en tjej som är säker i sig själv och som tycker om sig själv.

Måste bara protestera lite.
    I det fall där perfekta tjejer opererar sig själv handlar det säkerligen ofta om dålig självkänsla. Men det är rätt dumt att påstå att ett par utammade bröst som en kvinna väljer att operera, eller en mage som hänger över troskanten efter en graviditet skulle handla om dålig självkänsla. :-/

• Anonym

Med hög panna menade jag högt hårfäste !! Alltså på MÄN !! Fast det är klart att det säkert kan attrahera en o annan det oxå. Sen är det bara larvigt att tro att bara människor med låg självkänsla opererar sig??? Varför kan inte bara förklaringen vara att man tycker det är finare eller mer attraktivt med ett visst utseende på öron/ögon näsa?? För mig är runda bröst modell större än AA kupa med små runda bröstvårtor finare än utammade skinnpåsar som ser ut som två upp o ner vändna glasstrutar. Varför måste det ha med dålig självkänsla att göra ?? Tror folk blandar ihop päron o äpplen här.

• Anonym

En perfekt utsida ger en mindre perfekt insida en andra chans, o vice versa.

• Anonym
    Anonym (jag med) skrev 2012-04-22 14:56:34 följande:
    Jag var och kollade in sidan med naturliga bröst...TS, kolla in den så får du se hur riktiga bröst ser ut. Känns bra att ha sett det för där ser jag att det finns många som har mycket mindre bröst än vad jag har och de med stora bröst har inte heller alltid så bildsköna bröst som man kan föreställa sig. Tack du som länkade till denna!

Vad är det för sida? ,skulle gärna se för är också missnöje med mina bröst och skulle nog må bra av att se hur olika vi är.
  • Anonym (me too)
    Anonym skrev 2012-04-22 14:32:38 följande:
    Jag mår också väldigt dåligt över de här!!!!  Jag jobbar i ett mansdomineratt yrke.... Är nästan bara karlar som jobbar där. Och jag hör de här pratet dag ut å dag in. Blir lätt less på de! Finns även en almenacka me storbystade  tjejer på jobbet som sitter på en dörr!! 

Kan du inte ta dit en almacka med halvnakna män?? ;) Jag menar.. du ska väl också få din del trots att du jobbar på ett mansdominerat ställe :)

Jag förstår dig med brösten. Jag har lika dana sedan jag fick barn och slutade amma. Jag tänker iaf på vad fint jag fick av graviditeten <3 Min sambo älskar mig och mina bröst fast att de ser ut som de gör! Hoppas du hittar en kille som inte bryr som om och tycker att bröst måste vara stora och fasta.
  • Anonym (jag med)
    Anonym skrev 2012-04-22 20:31:14 följande:

Vad är det för sida? ,skulle gärna se för är också missnöje med mina bröst och skulle nog må bra av att se hur olika vi är.
    www.007b.com/breast_gallery.php

Denna sida var det en som länkade till tidigare i tråden. Tyckte den var mycket bra...alla olika sorters form och storlekar på bröst.   
  • Anonym (jag med)

Det jag tycker är svårast är tanken på att min partner tidigare haft kvinnor med stora bröst och att han nu "byt ner sig" till mig med små bröst. Tänker att han kanske saknar något att ta i...och att han inte tänder på mig på samma sätt. Även om han sagt åt mig att han ine tidigare känt en sån här dragning till någon annan kvinna samt att han nästan jämt är kåt på mig. Jag känner ändå som jag känner....mina bröst är verkligen små.

• Border
    Anonym (jag med) skrev 2012-04-22 20:50:50 följande:
    Det jag tycker är svårast är tanken på att min partner tidigare haft kvinnor med stora bröst och att han nu "byt ner sig" till mig med små bröst. Tänker att han kanske saknar något att ta i...och att han inte tänder på mig på samma sätt. Även om han sagt åt mig att han ine tidigare känt en sån här dragning till någon annan kvinna samt att han nästan jämt är kåt på mig. Jag känner ändå som jag känner....mina bröst är verkligen små.
    Men varför tänker du så? Han har bytt upp sig eftersom han älskar dig och dina bröst. Jag har inte så mycket å komma med i bröstväg. De är små, urlakade, hängande med bristningar och synliga ådror. Men jag är stark i mig själv och mina bröst är skitbra precis som de är och det är dina oxå! Små bröst är snyggast, tycker jag och jag har hört mången kille uttrycka detta tyckande oxå
  • Border
    Anonym (jag med) skrev 2012-04-22 20:50:50 följande:
    ...Och förresten, varför skulle brösten spela så stor roll? Hur stor rill spelar din vänstra lilltå eller ditt högra skulderblad liksom? Ungefär lika stor roll som dina bröst
  • Anonym (X)

Hallonfot- Jag tycker inte att små bröst är snyggast och det har de män jag haft hållt med om. Men antagligen är det mycket troligt att de män jag haft just gillat stora bröst och tvärt om med dig.

Svar på tråden Jag skäms så över mina bröst....