Inlägg från: Anonym (jag med) |Visa alla inlägg
  • Anonym (jag med)

Jag skäms så över mina bröst....

Jag känner som du...Killar vill ha tjejer med stora fasta bröst eller stora hängiga bröst (dock inte silikon). Och så kommer jag med mina små häng taxöron då.....Jippie!!! Jag använder bh med inlägg så det ser ut om jag har större och rundare bröst än vad jag har men när man ska ta av sig bh:n ser ju killen hur små och ofylliga brösten är. Jag har en partner men är rädd att han ska lämna mig på grund av mina små bröst. För han har sagt att han gillar kvinnor som är att "ta i". Ja, ja....vad ska han med mig till då tänker jag.

• Anonym (jag med)

Jag mår väldigt dåligt över detta....vet inte hur jag ska hantera det trots att min partner är väldigt kåt på mig och vill ha sex hela tiden. Men han tar sällan på mina bröst och det skulle jag vilja han gjorde....Tar det som att han inte tycker om dem och att jag är värdelös som kvinna i hans ögon.

• Anonym (jag med)
    Insatt skrev 2012-04-22 14:17:42 följande:
    Det är ju så trist att folk inte kan hålla inne det jävla kroppstjatet då det ger så många ångest och komplex.
    Eaxkt! På jobbet så pratar männen i åldern 30 - 60 år om kvinnors kroppar och utseende hela tiden att jag blir så trött på allt och tänker att alla män är likadana. De är dessutom högutbildade och jag har i min dumma värld trott att högutbildade män skulle vara mer sofistikerade och rejäla men tydligen inte! Alla män är tydligen kåta kroppsfixerade svin....
  • Anonym (jag med)
    20120419 skrev 2012-04-22 14:28:05 följande:
    Plastikirurgi har räddat mången ful byst.
    Vågar du inte ha kontakt med män så är det klart som korvspad att du ska fixa till din byst. 
    Men å andra sidan så är det ju inte säkert man känner sig nöjdare med silikonbröst...att ha onaturrliga bröst fyllda med silikon känns inte heller som nåt att föredra. Tror ändå att det alla vill ha är känslan av att man duger som man är. Även med små hängiga bröst och en platt och bred röv....
  • Anonym (jag med)

Jag var och kollade in sidan med naturliga bröst...TS, kolla in den så får du se hur riktiga bröst ser ut. Känns bra att ha sett det för där ser jag att det finns många som har mycket mindre bröst än vad jag har och de med stora bröst har inte heller alltid så bildsköna bröst som man kan föreställa sig. Tack du som länkade till denna!

• Anonym (jag med)
    Anonym skrev 2012-04-22 20:31:14 följande:

Vad är det för sida? ,skulle gärna se för är också missnöje med mina bröst och skulle nog må bra av att se hur olika vi är.
    www.007b.com/breast_gallery.php

Denna sida var det en som länkade till tidigare i tråden. Tyckte den var mycket bra...alla olika sorters form och storlekar på bröst.   
  • Anonym (jag med)

Det jag tycker är svårast är tanken på att min partner tidigare haft kvinnor med stora bröst och att han nu "byt ner sig" till mig med små bröst. Tänker att han kanske saknar något att ta i...och att han inte tänder på mig på samma sätt. Även om han sagt åt mig att han ine tidigare känt en sån här dragning till någon annan kvinna samt att han nästan jämt är kåt på mig. Jag känner ändå som jag känner....mina bröst är verkligen små.

• Anonym (jag med)

Och jag antar att min man tycker att stora bröst är snyggast eftersom hans tidigare kvinnor haft det och han säger själv han vill ha at ta i. Så jag känner komplex för det....jag har inga snygga fylliga bröst, bara små toppar....

Svar på tråden Jag skäms så över mina bröst....