Inlägg från: Anonym (X) |Visa alla inlägg
  • Anonym (X)

Jag skäms så över mina bröst....

Tror de flesta män bryr sig mest om insidan. Men visst när man träffar någon så är ju utsidan det första man ser. Gillar man stora bröst eller korta tjejer kanske man då inte faller för någon som är 1.85 eller med små bröst oavsett hur trevlig personen är. Alla har ju sina preferenser och det handlar sällan om att vara "ytlig". Samtidigt kan ju inte alla springa och operera sig för att de inte är perfekta. :-/ Jag skulle nog gjort det i din sist. Inte för någon mana skull men jag ser väl ingen anledning att gå runt och "lida" av något resten av livet när man kan göra något åt det. Har själv opererat en näsa som jag var missnöjd med. Inte blev jag lyckligare men jag blev av med min noja över vad jag tyckte var ful näsa.

• Anonym (X)
    Anonym (småbröstad) skrev 2012-04-22 16:53:54 följande:
    Givetvis gillar inte alla stora bröst. Om du ska tänka utifrån dig själv, vilka fysiska attribut gillar du hos en man? Skulle du bry dig nämnvärt om han inte hade stor kuk tex?

Visst finns det vissa saker som man anser är attraktivt, men min erfarenhet är att om man träffar någon man gillar så är det inte kroppsliga detaljer som avgör om man är attraherad. Det är helheten! 

Jag har själv ganska små bröst vilket jag har haft komplex över i yngre dagar. Men nu älskar jag dem! De är kvnnligt guppiga fast inte så stora. Min kille älskar dem också, säger hela tiden hur vackra de är. Han har också sagt att han aldrig fattat det där med stora bröst, men att det är något en kille "ska" och förväntas att gilla.

Smaken är som baken helt enkelt!  

Lägg istället energi över det du är nöjd med dig själv, är säker på att du har massa kvaliteer som du istället kan framhäva. Ingen är perfekt.

Och att operera sig är något som är oattrakivt i sig, det utstrålar låg självkänsla. Så om du vill ha en man med intellekt och intellegens så tror jag snarare denne vill ha en tjej som är säker i sig själv och som tycker om sig själv.

Måste bara protestera lite.
    I det fall där perfekta tjejer opererar sig själv handlar det säkerligen ofta om dålig självkänsla. Men det är rätt dumt att påstå att ett par utammade bröst som en kvinna väljer att operera, eller en mage som hänger över troskanten efter en graviditet skulle handla om dålig självkänsla. :-/

• Anonym (X)

Hallonfot- Jag tycker inte att små bröst är snyggast och det har de män jag haft hållt med om. Men antagligen är det mycket troligt att de män jag haft just gillat stora bröst och tvärt om med dig.

• Anonym (X)

Klantig din man är som säger sånt inför dig? :-/ Som att du skullesäga att du ville ha någon som var 10 cm längre, hade mer hår eller större snopp om han nu saknat något där? Inte kul att höra sånt man inte kan göra något åt mer än med operation.

Svar på tråden Jag skäms så över mina bröst....