Anonym (Brumman) skrev 2012-05-24 10:38:10 följande:
Jag vill ha alla saftiga detaljer :) Jag har bim 1/6 och har samma känsla av att vara gravid (+symptom) som jag hade när jag var gravid i januari (då jag fick mf).
Det jobbiga är att min syster kommer över för att kolla på eurovision på lördag och då kommer hon undra varför jag inte vill ha vin (jag älskar rödvin!!). Men jag tänker INTE dricka en droppe :)
Hej, TS här! orkar inte vara anonym så nu kör jag på med min identitet istället..
Då har vi bim ungefär samma dag, hur ser din cykel ut? de lär ju vara rätt lika! hoppas det tar sig för båda, så får vi nog bf nästan samma dag:) när hade du mens senast?
Har ni berättat för några att ni försöker? Förstår att det kommer bli ett problem. Säg någonting i stil med att du drack dåligt vin häromdagen och fick springa och spy så du känner dig inte alls sugen..?
Jag vågar inte heller dricka något, inte förrän jag vet om det har tagit sig eller ej. Jag och min sambo ska till några vänner i helgen, får se hur det blir. Har inte berättat för några att vi försöker men min familj förstår nog ändå..
Jag tror verkligen att jag är gravid, hoppas också. Men vill verkligen inte bli besviken när den där J***A tant röd dyker upp:(
Inboxa gärna om du hellre pratar så