Vad äter ni på kvällen???
Äter alltid vid 21-21.30 och det blir antingen naturell yoghurt med lite bär i + hemmagjord musli eller omelett, en smörgås och te. Annars kan du ju göra fruktsallad med keso i, är också gott!
Äter alltid vid 21-21.30 och det blir antingen naturell yoghurt med lite bär i + hemmagjord musli eller omelett, en smörgås och te. Annars kan du ju göra fruktsallad med keso i, är också gott!
Kellogs flingor innehåller massa socker! Gillar du inte naturell yoghurt så mixar du den med tex hallon o jordgubbar så smakar det bättre! Du kan också göra en smoothie på naturell yoghurt, lite mjölk, banan, blåbär/hallon/jordgubbar! Det är jättegott! Lägg i lite krossade linfrön också!
Äh, skitsnack. Jag blir alltid hungrig på kvällen. Jag äter alltid 3 h mellan varje mål hela dagen. Äter jag middag vid 17, så är jag i stort sett på svältgränsen vid 21 tiden. Vissa har ju snabbare förbränning helt enkelt. Jag är smal som en sticka, men äter ändå ofta.
Just nu får jag en matmeny av en dietist, så att jag ska få i mig vad jag behöver under dagen. Så jag äter jättebra mat, men är ändå hungrig på kvällen. Är jag vaken blir jag hungrig, även om det är kväll! På natten sover man ju, men vaknar jag till och är vaken mer än 5-10 min blir jag jätte hungrig, och det är svårt att somna om, men det går! Jag äter nästan aldrig onyttigt på kvällen, så det är inte att jag är sugen på godsaker. Förstår inte varför vissa har svårt att förstå att vi är olika?
Mmmm ....naturell yoghurt och hemmagjord musli åker ner i magen nu!! Va e klockan? Oj, 21.38