Min Sambo Vill Inte Umgås Med Mig
Jag sitter här och är ganska deppig.. sen flera månader tillbaka..
Min sambo och jag har bott i hop snart 1 år. Vet inte varför men senaste 6-7 månaderna har han inte ALLS velat göra nånting med mig. Han jobbar ganska mkt och så fort han har tid över så är han med sina vänner. Jag försöker jämt komma med olika saker vi skulle kunna hitta på men allt är "tråkigt" tex åka på kryssning elr bara gå på stan och ta en fika. Frågar hans vänner honom samma sak dagen efter ja men då äre självklart att han hakar på.
Blir jag ledsen sen när han blir så glad över samma sak jag föreslagit dagen innan. Då är jag bara jobbig osv osv.. Jag har inte många vänner kvar alls pgav att dom flesta flyttat utomlands.
dem flesta av hans vänner är singlar och rör sig mycket på krogen osv. så brukar min sambo haka på oxå. Då han inte tyckte att det var helt ok att jag gick ut på krogen utan honom så sa jag att samma gäller honom isåfall. Detta höll i lite mindre än 1 år (vi har varit tillsammans i 2) senaste året har han börjat gå ut på krogen varje helg. Han ljuger om det.Han lämnar mig hemma helt själv VARJE helg. han säger att han bara ska sitta hos en vän o ta det lugnt o så. men när jag ringer vid 11-12 tiden så svarar han inte. när han sen kommer hem vid 1-2 ibland 4-5 så är jag ju självklart ganska sur.att han inte svarat när jag ringt osv osv.. då blir han JÄMT as förbannad och erkänner TILLSLUT att han varit på krogen.. Jag har förklarat för honom tusentals gånger att det är ju helt OK att han drar ut på krogen om han säger som det är. För ljuger han om en sån grej så vet man ju inte allt annat han ljuger om..
Han har ganska flexibelt jobb då han är chef och kan dra ifrån när han vill. Jag själv jobbar inte men han kan ändå aldrig ta sig tiden att tex äta lunch med mig eller något. Han föredrar att göra det med sina vänner istället.
Frågar jag om han vill hitta på nånting med mig då är jag jobbig. De dagar han är hemma sover han mest. Är han ledig dagen efter och jag frågar om han vill göra något så får jag till svars att "jag var ju med dig hela dagen igår" då har han legat o sovit i prinsip hela dagen...
Jag vet inte vad jag ska göra?? Jag är nästan konstant deppigpgav att det känns som att han inte vill ha mig :S jag får liksom ingen bekräftelse. känns som att han skäms för mig eller något.
Nån som har nåt råd???