Inlägg från: Niquilota |Visa alla inlägg
  • Niquilota

Amalgamsanering i Skåne

Jag vill också gärna hitta någon. Vi kan väl hjälpas åt?

/Annika 

• Niquilota

Det låter ju inte bara futtigt, det låter som om de inte uppfyller något av kraven för en sanering. .Om du ska göra och blir så lite sjuk som möjlligt så måste tandläkaren vara påläst och veta vad han/hon håller på med. Så jag skulle akta mig för honom. 

Ska ringa till Lund imorgon (om de inte har klämdag, annars onsdag) och fråga hur det ligger till där.

• Niquilota

Hej igen! 

Har ringt henne idag. Väldigt trevlig och verkade kunnig. Hon har jobbat med det i 20 år. Jag har redan beställt tid för den första tanden och har fått anvisningar för vad jag ska göra innan och efter!! Är helt förbluffad. Jag är så sjuk och har varit det i fyra år så jag känner att lite av barnens sparpengar få gå till detta. Kanske kan jag bli en mamma att räkna med igen? 

• Niquilota

Hej igen!

Jag tog bort den första plomben igår! Jag tror knappt att det är sant själv. Har bråttom nu, så jag hinner inte berätta, men jag känner mig så nöjd med henne, det kunde inte vara bättre. Rekommenderas! Och vänta inte, du hinner bli sämre om du väntar.

Jag får återkomma och berätta.

Annika 

• Niquilota

Och är det inte märkligt hur alla ska separera när de blir sjuka ... Hon hade många patienter som blivit lämnade medan de var sjuka. Samma här. Tragiskt.

Svar på tråden Amalgamsanering i Skåne