• inga76

    Snälla, var med i min undersökning! Tar bara 10 min!

    Snälla, ge mig en kvart och var med i den här miljöpsykologiska studien! Evig tacksamhet utlovas! Detsamma till dig som kan tänka dig att sprida denna förfrågan i dina nätverk! 

    Jag samlar data till min examensuppsats på psykologprogrammet och vore oändligt tacksam om ni hade lust att fylla i den här enkäten. Den vänder sig till dig som äter kött och handlar om matvanor. Det finns ju en del argument bl.a. ur miljöperspektiv för att fler borde gå över till vegetarisk kost, men många vill ändå fortsätta äta kött, och jag försöker ta reda på vilka skäl som upplevs viktigast för det. Det tar ca 10-15 minuter att fylla i enkäten, som finns på http://tiny.cc/atakott!

    Ett stooort tack till!

  • Svar på tråden Snälla, var med i min undersökning! Tar bara 10 min!
  • InfinityPoint

    För många likartade frågor. Du borde ha färre frågor med tydligare alternativ.

     


    Att säga sanningen i en tid av förljugenhet är en revolutionär handling.
  • inga76

    Tack för att du svarat! Förstår vad du menar. Det är många items som liknar varandra. Det är för att det är ett skalutvecklingsprojekt, dvs jag ska titta på vilka items/frågor som hänger ihop med vilka och hur de fungerar rent statistiskt. Så det är 22 subskalor i enkäten, som ska testas var för sig, och frågorna i varje skala liknar varandra en del. Finns några teoretiska skäl också, men jag inser att detta är mer info än du bad om redan

Svar på tråden Snälla, var med i min undersökning! Tar bara 10 min!