Är det bara jag som känner mig kränkt/sårad när han ser på porr?
Behöver inte ens läsa tråden för att förstå att det står tusen gånger "du har dåligt självförtroende".
För det är såhär att killar vill ha en tjej som är
Snäll och kåt jämnt, hon ska inte han något emot att han tittar på porr, inte att han springer på strippklubb osv.
Sen när tjejen står där och frågar en dag om han kan sluta med det så heter det "men lägg av, ALLA killar tittar på porr, du har dåligt självförtroende bara"
Ska jag säga en sak? Jag har jäkligt bra självförtroende, så bra att jag ALDRIG skulle ta en kille med tång som tyckte och tänkte såhär. Jag dejtar därför bara killar som inte ser på porr, precis som jag inte sitter och bokstavligt talat dreglar över en kille på fiket. Varför? För att jag har en het kille här hemma och behandlar han med respekt. Och DEN respekten vill jag ha tillbaka. Det finns många killar som inte tittar på porr, precis som det finns tjejer som inte gör det.
Min sambo tittade på porr när han var tillsammans med sitt ex, men sen han träffade mig gör han inte det, han sitter knappt med datorn tvspel och sånt heller. Han myser hellre med mig och barnen.. han säger att "bullshit det där med att alla killar tittar på porr, har man tillräckligt hemma behöver man inte söka där ute". Han har mer sexlust än mig till och med, han vill gärna ha det 2 gånger i veckan, men jag 1 gång i veckan. Men han väntar in mig, vilket gör det skönare för oss båda.
Tjejer, stå på er. Det finns en för alla, och det finns en kille som bara skulle nöja sig med DIG. En kille som faktiskt inte behöver runka till nakna tjejer på nätet.