Mens - bli slickad
Har inte testat men är lite nyfiken på hur det smakade - vad säger han? =)
Har inte testat men är lite nyfiken på hur det smakade - vad säger han? =)
Nej, absolut inte!
Mensblod är fruktansvärt äckligt! 
Vidrigt!! Min man skulle aldrig få slicka mig när jag blöder och det vill han inte heller.
Lika lite som jag vill att min partner ska äta mina sårskorpor, eller jag suga av honom när han har flensost, lika lite vill jag att han ska slicka mig när jag har mens. Sex kan jag gå med på, men seriöst. Mens? Usch.
Nääää Så äckligt !! Hur kan man slicka blodig fitta. Jag vill kräkas nu!
Nja, personligen skulle jag nog inte vilja att min man slickade mig när jag har mens. Fast skulle han säga att han vill det skulle jag säkert ge det ett fösök i alla fall innan jag avfärdar det helt.
Lite märkligt att många jämför mens med dålig hygien. Det är ju verkligen inte samma sak. Sen kan man väl tycka att mens är äckligt ändå om man vill, men inte sjutton är det samma sak som att inte tvätta sig.
En liten parentes är i alla fall att människor faktiskt är skapta så att vi inte ska äta vårt eget blod. Gissar att det även gäller andra människors blod. Därför kräks man om man får mycket blod i magsäcken. Nu handlar det så klart inte om så stora mängder man får i sig av att slicka någon som har mens. Men det skulle eventuellt kunna ge illamående hur som helst. Och det skulle ju vara en lite trist bieffekt av sex kan man tycka.

Slicka öht...
Urk, vad äckligt!! Med tanke på att det kommer ju inte "bara" rent blod, utan lite klumpar, gojs och andra smaskigheter...
bli slickad under mens, Aldrig i livet.
jag är har inte ens sex då jag har mens.

säger bara: äckligt....
Jag hade inte heller det då jag käkade p-piller, nu har jag kopparspiral. Vet inte om kanske hormoner gör att det inte blir lika mycket "gojs" med hormoner..
Men jo, jag har allt möjligt konstigt som kommer ut, roligast är det när man kissar och känner hur en klump är på väg, och sen hur ett litet plums...he he he, bon apetit!!