• Anonym (Nyfiken)

Mens - bli slickad

Har mens just nu och igår så gav min sambo mig oralsex trots att jag blöder rätt rikligt. Han verkade gilla det och till min förvåning gjorde jag det med. Kändes extra skönt av någon anledning och blev en aning upphetsad när han blev alldeles blodig runt munnen. Är detta ett vanligt fenomen eller är vi rätt så unika på den punkten? Brukar ni män gilla att slicka blodiga underliv? Och vad tycker ni kvinnor om detta? Är det något ni gillar eller skulle vilja testa bara. Från en nöjd och nyfiken tjej.

• Svar på tråden Mens - bli slickad
  • Anonym (Nyfiken)

Ingen som vågar ta ett steg in i tråden och berätta? Kom igen nu var inte så fega!

• Anonym (Flata)

Jag är flata men jag skulle varken vilja bli slickad eller slicka när min tjej har mens, hon är precis likadan. Jag blir riktigt äcklad av tanken :P

Men det är ju jättebra att ni är nöjda, det är ju det viktigaste!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Flata) skrev 2012-04-30 00:04:35 följande:
    Jag är flata men jag skulle varken vilja bli slickad eller slicka när min tjej har mens, hon är precis likadan. Jag blir riktigt äcklad av tanken :P

Men det är ju jättebra att ni är nöjda, det är ju det viktigaste!
    Varför blir du äcklad av tanken? Är det för att det är just blod eller för att det kommer från underlivet? Är nyfiken här!
  • Lajkie

Han kanske är vampyr... Isåfall kan du slå dig samman med tjejen i vampyrtråden.

Personligen skulle jag aldrig låta karln slicka mig vid mens. jag skulle inte kunna slappna av..

• Lajkie

För mig är det pga själva blodet. Jag har inte för vana att äta andras blod eller låta andra äta mitt

• Anonym (Nyfiken)
    Lajkie skrev 2012-04-30 00:06:22 följande:
    Han kanske är vampyr... Isåfall kan du slå dig samman med tjejen i vampyrtråden.

Personligen skulle jag aldrig låta karln slicka mig vid mens. jag skulle inte kunna slappna av..
    Haha nej det var nog inte för att han tyckte det var gott på något vis men upphetsande, tror jag iaf. Jag kunde inte slappna av till en början, var nog lite blyg och sådär, men sen upptäckte jag att jag faktiskt gillade det.
  • Anonym (^^)

Med tampong - ja, utan tampong - nej!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (^^) skrev 2012-04-30 00:11:55 följande:
    Med tampong - ja, utan tampong - nej!
    Vad är det som får dig att känna så då?
  • Anonym (Nyfiken)

Fler får gärna svara!

• Anonym

Har inte testat men är lite nyfiken på hur det smakade - vad säger han? =)

Svar på tråden Mens - bli slickad