Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Mens - bli slickad

Fan va känsliga en del är, jösses alltså. Jag har inga som helst problem med att slicka trots att kvinnan har mens, inte så att det tänder mig mer än vanligt, utan, jag ser det helt enkelt inte som ett hinder om jag är kåt som helvete. Däremot får det inte va 3 veckor sen hon senast duschade senast. Men det gäller även i ickeröda perioder. Såklart

Jag har som absoluta krav att hon tar den i tvåan och att hon sväljer, då vore det mesigt om jag backade för lite mensblod.......

Men hygien är A och O. Som sagt. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-04-30 09:05:50 följande:
    Precis. Man får ju liksom ställa upp tillbaka. Lite mensblod har ingen dött av.
    Av någon anledning misstänkte att vi skulle ha samma åsikt här, PM !!!

Fan vilka jävla kycklingar det finns här på FL. Eller vad säger du ??? 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-04-30 12:55:13 följande:
    Surprise att man skulle hitta er två här inne.
    Men jag måste säga (trots att jag själv inte uppskattar oralt på mig själv under värsta mensperioden) att ni är riktiga gentlemen. {#emotions_dlg.flower}
    Tack så mycket, Agri, men vi är kort och gott som en man skall va. Med allt vad det innebär.

Men tack igen för komplimangen. Det värmer så vackert.... 
  • Anton Chigurh
    Anonym skrev 2012-04-30 13:43:18 följande:
    Nääää Så äckligt !! Hur kan man slicka blodig fitta. Jag vill kräkas nu!
    Sicken mesig, ömklig och klen människa du verkar va. Tycker nästan synd om dig. Men bara nästan......
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-04-30 13:34:59 följande:
    Hur kan man likställa mensperiod (där man kan tvätta av sig innan. Det är sällan det sprutar ut blod i mängder) med att suga på en otvättad k*k?
    Precis, min kära, precis.
  • Anton Chigurh

Nää, TS, finns ingen anledning till att du skulle outa dig själv här, vik dig för helvete inte för en hoper dönickar som tycker dom är så mycket bättre än alla andra. Dylika puckon får du alltid stå ut med om du har lite grann kontroversiella åsikter, bara stå på dig och skit i packet.

Svar på tråden Mens - bli slickad