Inlägg från: Anonym (Nyfiken) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Nyfiken)

Mens - bli slickad

Har mens just nu och igår så gav min sambo mig oralsex trots att jag blöder rätt rikligt. Han verkade gilla det och till min förvåning gjorde jag det med. Kändes extra skönt av någon anledning och blev en aning upphetsad när han blev alldeles blodig runt munnen. Är detta ett vanligt fenomen eller är vi rätt så unika på den punkten? Brukar ni män gilla att slicka blodiga underliv? Och vad tycker ni kvinnor om detta? Är det något ni gillar eller skulle vilja testa bara. Från en nöjd och nyfiken tjej.

• Svar på tråden Mens - bli slickad
  • Anonym (Nyfiken)

Ingen som vågar ta ett steg in i tråden och berätta? Kom igen nu var inte så fega!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym (Flata) skrev 2012-04-30 00:04:35 följande:
    Jag är flata men jag skulle varken vilja bli slickad eller slicka när min tjej har mens, hon är precis likadan. Jag blir riktigt äcklad av tanken :P

Men det är ju jättebra att ni är nöjda, det är ju det viktigaste!
    Varför blir du äcklad av tanken? Är det för att det är just blod eller för att det kommer från underlivet? Är nyfiken här!
  • Anonym (Nyfiken)
    Lajkie skrev 2012-04-30 00:06:22 följande:
    Han kanske är vampyr... Isåfall kan du slå dig samman med tjejen i vampyrtråden.

Personligen skulle jag aldrig låta karln slicka mig vid mens. jag skulle inte kunna slappna av..
    Haha nej det var nog inte för att han tyckte det var gott på något vis men upphetsande, tror jag iaf. Jag kunde inte slappna av till en början, var nog lite blyg och sådär, men sen upptäckte jag att jag faktiskt gillade det.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym (^^) skrev 2012-04-30 00:11:55 följande:
    Med tampong - ja, utan tampong - nej!
    Vad är det som får dig att känna så då?
  • Anonym (Nyfiken)

Fler får gärna svara!

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-04-30 02:07:01 följande:
    Har inte testat men är lite nyfiken på hur det smakade - vad säger han? =)
    Han sa att det smakade ungefär som järn. Inte så att han tyckte att det var gott men inte äckligt heller. Han hade absolut ingenting emot det och vill gärna göra om det. Har du aldrig slickat på ett sår som blöder från armen t.ex när du var barn eller så? Blodet smakar väl ungefär samma som när det kommer någon annanstans ifrån :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-04-30 08:35:46 följande:
    Nej, absolut inte!
    Mensblod är fruktansvärt äckligt! Kräks
    Varför känner du så? Varför är just blod från underlivet äckligare än annat blod? :)
  • Anonym (Nyfiken)
    eber4 skrev 2012-04-30 10:51:42 följande:
    Jag är lite pimpinett med blod överlag, skulle inte slicka. Vill ha rentvättat kön öht. Både på mig och partner.

Däremot har jag inga problem med att smeka eller ha samlag.
    Det kan ju vara rentvättat trots att man har mens :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Baloob skrev 2012-04-30 12:09:04 följande:
    Fy helvete vad vidrigt, detta är i samma nivå som scat porr där folk skiter i varandras munnar, om inte vidrigare.
    Håller mig så långt ifrån min sambos underliv som möjligt när hon blöder, luktar ju dött där nere för fan!
    Hehe.. tycker du? Tycker inte jag, långt ifrån. Vissa tycker ju t.om att blod smakar gott :) Förstår inte vad som är så vidrigt med blod. Hade nog blivit sårad om min sambo hade resonerat som dig :/
  • Anonym (Nyfiken)
    Agridulce skrev 2012-04-30 12:55:13 följande:
    Surprise att man skulle hitta er två här inne.
    Men jag måste (trots att jag själv inte uppskattar oralt på mig själv under värsta mensperioden) att ni är riktiga gentlemen. {#emotions_dlg.flower}
    Håller med dig! :')
  • Anonym (Nyfiken)

Kul att se ändå att det är några stycken män härinne som gladeligen skulle ge oralsex trots mens. Hade min partner blivit äcklad av mig när jag har mens så hade jag nog blivit sårad över det skulle jag tro. :/ Som en skrev, att han håller sig så långt borta från sin sambos underliv som möjligt när hon blöder.. det lät så hårt bara :/ men alla tycker ju olika. Vissa har kanske blodfobi. Men tycker ändå, att vi kvinnor tar ju gladeligen emot sperma i munnen och sväljer, då hade det känts lite kasst om min sambo hade hållit sig så långt borta från mig som möjligt när jag har mens :/ men nu var det ju som tur var han som ville testa att slicka och jag var lite tveksam till en början men fann det riktigt upphetsande. Så det ska vi definitivt göra om!! :)

• Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-04-30 15:12:13 följande:
    Urk, vad äckligt!! Med tanke på att det kommer ju inte "bara" rent blod, utan lite klumpar, gojs och andra smaskigheter...Kräks
    Kommer aldrig klumpar när jag har mens. :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Helpful skrev 2012-04-30 15:17:01 följande:
    Jag håller med till 100% Tror TS behöver terapi för att komma tillrätta med sitt tankesätt!
    Haha vad fördomsfullt :) blir bara full i skratt :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Sven Justus skrev 2012-04-30 20:38:04 följande:
    Givetvis är ts inget annat än rent påhitt. Klart som fan "hon" inte tänder på att att se sin sambo mensblodig runt munnen. Att sen kalla detta för ett "fenomen" är också helskruvat och som tydligt visar på att ts inte är en hon.
    Visste att någon skulle komma och påstå att jag trollar :) Inget ovanligt på denna sidan. Vad man än startar för tråd så får man höra att det är påhitt. Så det räknade jag med. Så typiskt. Och så fort som någon avviker från det "normala" så får man höra att det är klart som fan att det inte händer, och att det är påhitt. Det finns massor med människor som tänder på blod och bara för att de allra flesta inte gör det så betyder det inte att det inte finns. Jag är en hon 100 % säkert, ska jag gå ut med min riktiga identitet och användare så kan du få det bevisat för dig svart på vitt? Skäms inte ett enda dugg heller för att jag gillade att få oralsex trots mens.  :) Så kan mer än gärna blotta min användare här så får du se att jag är en fullt existerande kvinna som inte hittar på. Har massvis med bilder på min sida, länk till min blogg bland annat, så då kan du ju se att jag inte lurar någon. :) Skäms som sagt inte. Har inget att skämmas över heller.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-04-30 16:41:30 följande:
    Låter ytterst konstigt att det inte skulle göra det på dig. Det är koagulerat blod och jag har ALDRIG stött på någon som INTE får klumpar. Förmodligen så är det så att du aldrig uppmärksammat dessa "klumpar" av koagulerat blod.
    Ok har då aldrig sett detta och min sambo fick då inte några klumpar i ansiktet när han gav mig oralsex iaf :)
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-04-30 16:41:30 följande:
    Låter ytterst konstigt att det inte skulle göra det på dig. Det är koagulerat blod och jag har ALDRIG stött på någon som INTE får klumpar. Förmodligen så är det så att du aldrig uppmärksammat dessa "klumpar" av koagulerat blod.
    Varken jag eller min sambo blir dock äcklade även om det är klumpar. Blod som blod.
  • Anonym (Nyfiken)
    Anton Chigurh skrev 2012-05-01 00:24:48 följande:
    Nää, TS, finns ingen anledning till att du skulle outa dig själv här, vik dig för helvete inte för en hoper dönickar som tycker dom är så mycket bättre än alla andra. Dylika puckon får du alltid stå ut med om du har lite grann kontroversiella åsikter, bara stå på dig och skit i packet.

Nä det har du faktiskt rätt i. :) Men blir bara så trött på att det aldrig kan startas någon tråd på det här forumet utan att det ska skrikas troll. 
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-05-02 14:50:19 följande:

Jag hade inte heller det då jag käkade p-piller, nu har jag kopparspiral. Vet inte om kanske hormoner gör att det inte blir lika mycket "gojs" med hormoner..

Men jo, jag har allt möjligt konstigt som kommer ut, roligast är det när man kissar och känner hur en klump är på väg, och sen hur ett litet plums...he he he, bon apetit!!

Eh skojar du? Enda gången då jag har fått sådana klumpar att det "plumsar" i toalettstolen är när jag fick missfall. Om jag har klumpar så är det inte så mycket att det plumsar och så :S Kanske är något fel på mig när alla andra verkar ha det.. hm
  • Anonym (Nyfiken)
    Anonym skrev 2012-05-02 14:50:19 följande:

Jag hade inte heller det då jag käkade p-piller, nu har jag kopparspiral. Vet inte om kanske hormoner gör att det inte blir lika mycket "gojs" med hormoner..

Men jo, jag har allt möjligt konstigt som kommer ut, roligast är det när man kissar och känner hur en klump är på väg, och sen hur ett litet plums...he he he, bon apetit!!

Tar inte p-piller heller men minipiller. Dock innan jag gjorde det, har jag inte heller något minne av klumpar :S
Svar på tråden Mens - bli slickad