Sven Justus skrev 2012-04-30 20:38:04 följande:
Givetvis är ts inget annat än rent påhitt. Klart som fan "hon" inte tänder på att att se sin sambo mensblodig runt munnen. Att sen kalla detta för ett "fenomen" är också helskruvat och som tydligt visar på att ts inte är en hon.
Visste att någon skulle komma och påstå att jag trollar :) Inget ovanligt på denna sidan. Vad man än startar för tråd så får man höra att det är påhitt. Så det räknade jag med. Så typiskt. Och så fort som någon avviker från det "normala" så får man höra att det är klart som fan att det inte händer, och att det är påhitt. Det finns massor med människor som tänder på blod och bara för att de allra flesta inte gör det så betyder det inte att det inte finns. Jag är en hon 100 % säkert, ska jag gå ut med min riktiga identitet och användare så kan du få det bevisat för dig svart på vitt? Skäms inte ett enda dugg heller för att jag gillade att få oralsex trots mens. :) Så kan mer än gärna blotta min användare här så får du se att jag är en fullt existerande kvinna som inte hittar på. Har massvis med bilder på min sida, länk till min blogg bland annat, så då kan du ju se att jag inte lurar någon. :) Skäms som sagt inte. Har inget att skämmas över heller.