Inlägg från: Anonym (inlagd) |Visa alla inlägg
  • Anonym (inlagd)

Inlagd på psyk

För att göra en lång historia kort så blev jag i torsdags inlagd på psykiatriska kliniken pga av en djup depression med suicidförök. Mina restrektioner har nu släppts lite och jag får gå ut och röka tillsammans med peronal eller anhörig. Min fråga egentligen till er som själva har legat inne eller känner någon som legat inne hur länge tror ni att jag behöver ligga här? Som jag fattat det på vissa här så har de varit här flera veckor, det det extremfall eller ska man behöva stanna här så länge i "normalfallet"

• Svar på tråden Inlagd på psyk
  • Anonym (inlagd)
    Anonym skrev 2012-04-30 16:10:26 följande:

Det beror ju helt på din hälsa och hur din läkare bedömer din hälsa och suicidrisk.

Var rädd om dig och du det blir bättre. Jag låg inne för samma sak som du i 8 månader.

Stor kram

Tack. Just nu känns ju det mesta piss men det ska väl bli bättre. på ett sätt känns ju allting lättare bara över att inte behöva göra en enda sak själv. det är bara att gapa och svälja de tabletter de ger mig orkar inte ens fundera på vad det är för något. Det finns inget man behöver ta ställning till eller utföra men samtidigt ger ju det större utrymme för tankarna att börja spinna runt vilket inte känns så bra

Svar på tråden Inlagd på psyk