• Anonym (partymorsan)

    Kissa ute hiss eller diss?

    Var på premiär på en utebar i stan igår. Där var en väldig massa folk och alldeles för få toaletter. Många använde istället en närliggande gränd som kissoar. Jag tänkte först använda toaletten men kön var nästan oändlig så jag kissade faktiskt ute i gränden. Det finns ett ställe där man kan gömma sig bakom några parkerade bilar.

    Det var många som gjorde det men alla var nog överens att det är fel att göra det egentligen. Som där stank.

  • Svar på tråden Kissa ute hiss eller diss?
  • Anonym

    ja du vad ska man göra om det e för få toaletter och man behöver gå...

  • Anonym

    Men ge upp med dina kisstrådar. Vad har du ut av dem egentligen? 

  • Anonym (partymorsan)
    Anonym skrev 2012-05-01 14:33:27 följande:
    ja du vad ska man göra om det e för få toaletter och man behöver gå...
    Jo det är sant men tänk så hemskt för de boende med stanken. 
  • Anonym

    tycker de kan anpassa antal toaletter beroende på hur mycket folk de får ta in, även om det inta alltid är fullsatt med folk så bör det finnas rimligt antal toaletter.

    här finns ett ställe där man bara hinner ställa sig i kö till baren, knappt dricka upp, ställa sig i toa kön (håller då på att kissa på sig) ställa sig i baren igen osv.

    Till saken hör att jag bor väldigt nära så för mig hde det varit betydligt snabbare att gå hem på toa och sen tillbaka, men då får man inte g ut- eller jo men går man ut måste man ställa sig i kö och betala in sig igen- alltså inge stämplar.

    i slutändan är det stället som förlorar på det för folk skiter i att handla så mycket som de egentligen brukar göra och snackar med folk istället        

  • Anonym (Lussan)

    Vet du, det finns väldigt många kiss-i-gränder-trådar här på FL. Sök fram dem så får du nog svar där

  • Kattdamen

    Varför tittar du inte porr eller läser porrnoveller istället?


    En kopp te, tack.
Svar på tråden Kissa ute hiss eller diss?