Vi som älskar Polarn och Pyret! Tråd nr 20
TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2012-05-03 15:28Ser att inte hela länken till FB gruppen kom med så gör ett nytt försök:
www.facebook.com/.
Köpte den gröna velourklänningen till dottern att ha till jul och den är helt ljuvlig på. Ville knappt ta av henne den efter provandet. Önskar bara att det funnits slipovrar eller koftor i samma tyg till bröderna så att jag kunnat syskonmatcha :)
Om jag reklamerar en overall i st 104, kan jag då byta den mot en annan i st 116? Lillans overall krånglar så odag fick hon låna storasyrrans och den passade bra. Då skulle jag hellre byta den mot en större till stora. Någon som vet ifall det är möjligt?
Det är nog upp till butiken, inget du kan kräva. De kan tex byta dragkedja.
De byter sällan dragkedja, fick jag till svar då jag reklamera sonens skaljacka att den va så trög att dra upp. Fick en ny utan problem. Ibland kan de laga, men fatta som att de sällan byter dragkedja. & får du en ny så tror jag nog du kan få byta storlek & färg, den möjligheten hade jag
OK, då är det värt att gå till butik och fråga i alla fall. Tack!
Är det verkligen möjligt att POP inte har tjocka vantar för skolbarn???? Det är ju helt sjukt!!! Har suttit i två timmar ikväll och letat handskar som är färgglada till barn som är 9 år, men det finns ju inte??? Antingen är det svarta handskar eller så tunna fingervantar. Så sjukt att man inte ska få leka i och med snön när man är mellan 9 år och vuxen??? (inte om man vägrar svarta handskar iaf).
Såg att Reima har färgglada handskar, men de har inte fått så goda omdömen på nätet
Indianica: Polarns vantar är ändå kassa tycker jag, testa Hestra. Ex Terry Wool Mitten som finns i flera färger.
Dessa mössor är de tillräckligt varma för en nyfödd, är beräknad till 17 februari..
Har nämligen svårt för o hitta en mössa som är tjockare än vanlig hjälmmössa som man kan ha ner vid öronen som dessa är.
Menar då tillräckligt varma o ha i ex vagnen när det är kanske 10 minus o varmare för kallare än så har vi typ aldrig. Har oftast mellan 0 - 6 minus här. bor i halland. o när man har bebis i sele räcker det med en sån mössa med o så luvan över från overallen plus ett cover på selen om det behövs. !?!
Alltså är mössan så pass varm ;) :) Sorry för snurrigt inlägg men hoppas ngn förstår..
www.polarnopyret.se/Admin-Pages/Enova/Produktvisning/&colorid=2505180§ionid=clothes&subsectionid=ENOVA_GLOVES_HATS