• Limpan82

    Nätdejting, blev så jävla bränd

    Har varit singel i kanske ett halvår och beslutade mig för att testa en av dessa otaliga dejtingsiter än en gång.
    Rätt snabbt fick jag napp av en kille; som såg både bra ut och verkade ha liknande värderingar.. Välkommet efter alla desperata idioter som kommit med skamliga förslag.
    Vi hördes av ganska snabbt och bestämde oss för att fika.

    Den fikan sa något "PANG" i skallen på oss båda och efter bara en 20 min så började vi kyssas..
    Efter den fikan följde ett frekvent messande.
    Vi sågs en gång till och tog en middag.. Kändes fortfarande bra.
    Så vi bestämde oss för att ses till helgen. och jag skulle hälsa på honom.
    Under veckan, fram till helgen fick jag sms om hur underbar jag verkade vara osv, hur starkt allt kändes efter så kort tid, osv... Han skulle minsann aldrig backa ur eller såra mig. (yeah right)
    Helgen blev supermysig med film, middag, promenader...

    Veckan därpå glesnar kontakten. 
    Smsandet dör ut...
    Ändå föreslår han att vi ska ses igen.

    När vi väl ses så har han bara klagomål på mig och allt som just var så fantastiskt har vänt i en handvändning.
    Han blir riktigt otrevlig och jag känner bara för att gråta...
    Frågar hur många jag varit med och passar själv på att lägga fram att han inte varit så oskyldig.
    Förstod inte riktigt poängen med att ens dra fram ett sådant samtalsämne.
    Han pratar om hur bränd han blivit tidigare och hur svårt han har att släppa in någon... bla bla..

    Efter den kvällen hörs vi knappt av mer.. så jag smsar att vi kanske ska sluta ses.
    Trots att allt gick så snabbt...så känns det som ett stort tomrum i hjärtat. 
    En sån stark attraktion och så bara - platt fall...?!
    Jag fattar absolut ingenting.

    Jag har inte ens gjort någonting, annat än varit väldigt artig och schysst...
    Jag kan inte släppa taget, för jag fattar inte vad som hände...

     

  • Svar på tråden Nätdejting, blev så jävla bränd
  • Maja1980

    Låter himla jobbigt!
    Men jag tror inte han var något för dig. Kanske låter klyschigt att skriva så. Men han verkar ju vara full av motsägelser och faktiskt lite obalanserad.
    Det kanske var bra att det tog slut i ett sådant tidigt skede trots allt. Du verkar ju vara en smart tjej, så lita lite på att du förmodligen bara har räddat dig själv ur en relation som ändå bara skulle ha inneburit en massa ledsamheter. Kanske känns jobbigt att tänka så här just nu. Men om ett tag är han bara ett minne blott. Du kommer snart att kunna lyfta blicken och börja känna dig lite nyfiken på kärleken igen. För så brukar det gå med brustna hjärtan.
    Hoppas det löser sig med kärleken för dig snart.
    Styrkekramar till dig! 

  • Helpful

    Dejtingsajter är som rysk roulette. Något jag avstår ifrån ja tack! Jag är fööör utåtriktad för att orka med "det inneslutna spelet" som finns på dessa sidor.

    Glöm och gå vidare! Det bästa råd jag kan ge, ingen idé at hänga upp sig på en idiot, det tar bara kraft från dig!

  • plastkotte

    Oj varningsklockorna ringer! Vore jag dig så skulle definitivt bryta med den killen. Att han så tidigt börjar visa lite kontrollerande ocg svartsjuka tendenser bådar inte gott.

  • huddig960

    Man har många frågor efter en sån grej..

    hur mycke vill man veta ?, kanske lika bra o inte veta...

    fortfarande lika svårt att bara släppa en sån grej o bara gå vidare, såna känslor kommer inte bara sådär.. går inte bara ta bort.

    hur ska man tänka efter en sån grej ? viktigast är ju att tänka på sig själv.. men gör man det ??

         

  • MachoCulture

    Lät Du honom BeZpruta Dig?

    I så fall räckte det nog för honom  - den supermysiga helgen
    varefter han återgick till sin vanliga sex-sysselsättning - Dra-I-Schnabeln

    Eller så lät du INTE homon BeZpruta Dig - därav de senare
    klagomålen

    Egentligen är det väldigt konstigt hur tjejer resonerar när det gäller sån
    här dating.

    som kvinna skulle jag kräva följande - vilka har du BeArbetat med Schnabeln
    på sistone - jag vill ha referenser o kolla dom.

    Dom som då har goda damrefereser skulle jag kunna tänka mig att data
    OM resten verkar bra.

    De som inte fått BeArbeta några damer på lång tid går FetBort.

    De som bara fått Tömma Sin Pung för En Peng har inga referenser alls.

    När det gäller de som mer eller mindre är i relation - skulle jag vara tveksam
    men inte helt omöjlig - de är nog ofta OK - sen är det frågan om hur påltliga,
    opålitliga/ärliga dom är - men det är hyfsat bra chans att de är civliiserade och
    därför skulle de inte gå helt bort - för tror man på sig själv har man ju chansen
    att Bräda De Anda Dårarna

  • Aikido
    MachoCulture skrev 2014-05-24 08:22:20 följande:

    Lät Du honom BeZpruta Dig?

    I så fall räckte det nog för honom  - den supermysiga helgen
    varefter han återgick till sin vanliga sex-sysselsättning - Dra-I-Schnabeln

    Eller så lät du INTE homon BeZpruta Dig - därav de senare
    klagomålen

    Egentligen är det väldigt konstigt hur tjejer resonerar när det gäller sån
    här dating.

    som kvinna skulle jag kräva följande - vilka har du BeArbetat med Schnabeln
    på sistone - jag vill ha referenser o kolla dom.

    Dom som då har goda damrefereser skulle jag kunna tänka mig att data
    OM resten verkar bra.

    De som inte fått BeArbeta några damer på lång tid går FetBort.

    De som bara fått Tömma Sin Pung för En Peng har inga referenser alls.

    När det gäller de som mer eller mindre är i relation - skulle jag vara tveksam
    men inte helt omöjlig - de är nog ofta OK - sen är det frågan om hur påltliga,
    opålitliga/ärliga dom är - men det är hyfsat bra chans att de är civliiserade och
    därför skulle de inte gå helt bort - för tror man på sig själv har man ju chansen
    att Bräda De Anda Dårarna


    Du InZer att tråden är från 2012? Men bättre Zent än aldrig.
  • meadows

    Du har ett val. Inte släppa taget, älta och må dåligt.
    Eller skita i honom, och må bättre efter ett tag. Människor som beter sig helt uppåt väggarna utan förvarning är såna man klarar sig utan.
    Själv haft med såna tjejer att göra, och de var labila, hade psykproblem m.m.
    Såna vill man helst inte ha ett förhållande med Tyst

Svar på tråden Nätdejting, blev så jävla bränd