• Anonym (Jenny)

Hur få g-punkts orgasm?

Är 30+ och har haft rätt många sexpartners men har ännu inte upplevt en g-punkts orgasm. Har givetvis försökt på egen hand också men inte lyckats. Har läst hur man skall göra men inte lyckats ändå. I övrigt har jag rätt lätt att få orgasm.

Är det så att jag inte kan få g-punkts orgasm? Kan alla få det? Några tips (förutom de man kan läsa på de flesta ställen där det diskuterats).

Är de så bra som en del säger de är?

• Svar på tråden Hur få g-punkts orgasm?
  • Anonym (Mari)

Min man kan detta det är sååå skönt kommer inte bara en gång kommer flera gånger 
    han trycker på rätt ställe...ååh ryser 

själv har jag försökt men icke ...   

• Anonym
    Det är helt fantastiskt!! Jag kan inte göra så att jag får dom själv dock behöver killen till hjälp.
    För mig är det lättast om jag ligger ner på rygg och han börjar med två fingrar.
    Rakt in och upp mot magen om man säger så. G punkten är roten utav klitoris så man stimulerar klitoris innefrån kan man säga.
    Inte in och ut. mer upp och ner.
    Sen tycker jag det är lättare att komma om jag trycker lätt på magen så jag liksom möter hans fingrar.
    Efter bara någon minut exploderar jag
    Lite rörigt förklarat kanske men hoppas du förstår
    lycka till
  • Anonym
    Anonym (Mari) skrev 2012-05-05 23:44:16 följande:

Min man kan detta det är sååå skönt kommer inte bara en gång kommer flera gånger 
    han trycker på rätt ställe...ååh ryser 

själv har jag försökt men icke ...   

Med fingrarna eller under samlag? Jag kan få det rätt lätt med fingerstimulans men har bara fått det någon enstaka gång under samlag. Har provat alla möjliga ställningar men det har inte hjälpt
  • Anonym (hmmmhh)

Jag får det under samlag, ex om jag ligger underst men jag tar röra mig så hans penis kommer på rätt ställe och så kniiiiiiiper jag samtidigt. Jag upptäckte detta efter 3:e barnet. Endel säger att G-punkten åker ner en bit när man varit gravid, vet ej om det stämmer...? Kanske en extra liten present för att man varit gravid?? Flört Jag tror det är viktigt att man själv kniper och man gör på mitt sätt. Jag lyckas även om jag ligger överst. Men jag känner min G-punkt och jag tror inte min man har så stor koll på vart den är.

• Mickexxx

Jag har kommit på knepet med min partner.

Lättast är om vi ligger skavfötter bredvid varann. Jag använder då min tumme och masserar med tryckande rörelser. lite svårt att förklara.

Jag känner punkten som lite mer svullen och strävare på nåt vis. Fugerar iallafall prima, och i den ställningen kommer hon åt att massera mej samtidigt. Riktigt trevligt.

• Anonym (Jenny)
    Anonym skrev 2012-05-05 23:49:44 följande:
    Det är helt fantastiskt!! Jag kan inte göra så att jag får dom själv dock behöver killen till hjälp.
    För mig är det lättast om jag ligger ner på rygg och han börjar med två fingrar.
    Rakt in och upp mot magen om man säger så. G punkten är roten utav klitoris så man stimulerar klitoris innefrån kan man säga.
    Inte in och ut. mer upp och ner.
    Sen tycker jag det är lättare att komma om jag trycker lätt på magen så jag liksom möter hans fingrar.
    Efter bara någon minut exploderar jag
    Lite rörigt förklarat kanske men hoppas du förstår
    lycka till
    Jo jag förstår beskrivningen och har provat det (med killen som gör det och även med g-punkts dildo på egen hand) men inte fått till det.

Fantastiskt säger du Gråter. Vill få också.
  • Anonym
    Anonym (Jenny) skrev 2012-05-06 15:39:48 följande:
    Jo jag förstår beskrivningen och har provat det (med killen som gör det och även med g-punkts dildo på egen hand) men inte fått till det.

Fantastiskt säger du Gråter. Vill få också.
    Jag har också provat med g punkt dildo. men det funkar inte.
    Måste ha killen
    Han säger att det är som en liten bula där inne som han trycker på.
    Och som sagt tryck lite på magen det var först när jag gjorde det som jag verkligen kände det och fick helt sjuka orgasmer.
    Handduk under är ett hett tips det brukar spruta rätt bra när man får till det
  • Mickexxx
    Skäms Finns en G-Punkt på oss killar oxå. riktigt najs att få den masserad kan jag intyga.
  • Anonym (P?)

Brukar man inte kalla prostatan för mannens p-punkt?

Svar på tråden Hur få g-punkts orgasm?