• Anonym

Hur få g-punkts orgasm?

Det är helt fantastiskt!! Jag kan inte göra så att jag får dom själv dock behöver killen till hjälp.
    För mig är det lättast om jag ligger ner på rygg och han börjar med två fingrar.
    Rakt in och upp mot magen om man säger så. G punkten är roten utav klitoris så man stimulerar klitoris innefrån kan man säga.
    Inte in och ut. mer upp och ner.
    Sen tycker jag det är lättare att komma om jag trycker lätt på magen så jag liksom möter hans fingrar.
    Efter bara någon minut exploderar jag
    Lite rörigt förklarat kanske men hoppas du förstår
    lycka till
  • Anonym
    Anonym (Mari) skrev 2012-05-05 23:44:16 följande:

Min man kan detta det är sååå skönt kommer inte bara en gång kommer flera gånger 
    han trycker på rätt ställe...ååh ryser 

själv har jag försökt men icke ...   

Med fingrarna eller under samlag? Jag kan få det rätt lätt med fingerstimulans men har bara fått det någon enstaka gång under samlag. Har provat alla möjliga ställningar men det har inte hjälpt
  • Anonym
    Anonym (Jenny) skrev 2012-05-06 15:39:48 följande:
    Jo jag förstår beskrivningen och har provat det (med killen som gör det och även med g-punkts dildo på egen hand) men inte fått till det.

Fantastiskt säger du Gråter. Vill få också.
    Jag har också provat med g punkt dildo. men det funkar inte.
    Måste ha killen
    Han säger att det är som en liten bula där inne som han trycker på.
    Och som sagt tryck lite på magen det var först när jag gjorde det som jag verkligen kände det och fick helt sjuka orgasmer.
    Handduk under är ett hett tips det brukar spruta rätt bra när man får till det
  • Anonym

Alla får inte g-punktsorgasm. Precis som att alla inte gillar att bli pussade på örat. Vi är olika.

• Anonym
    glad i livet skrev 2012-05-09 12:56:55 följande:
    Testa att sätta av flera timmar till enbart smek av dig (kvinnan). Se till att bli helt avslappnad med hjälp av smekningar..sätt på lite lugn musik också. När kroppen är avslappnad så smek underlivet också inuti. Känn lite här och lite där. Undvik att smeka clitoris.

Med lite tålamod och tur kanske ni hittar ställen inuti som är  extra sköna att smeka? Första gången är svårast att hitta den, sen lär sig kroppen..
    Orka...
  • Anonym
    glad i livet skrev 2012-05-09 13:08:20 följande:

Vill man så får man anstränga sig. Vill man inte så låter man bli. Allt kommer inte gratis.
    Har ni väldigt tråkiga liv, eftersom ni lägger så mycket tid på att hitta punkter inne i kroppen?
  • Anonym
    glad i livet skrev 2012-05-09 13:14:07 följande:
    Inte ett dugg, när jag hittade min gpunkt så hade jag en väldigt avslappnande stund. Att ligga och vila och få massage och bli smekt över hela kroppen i ca två timmar tyckte jag var väldigt avkopplande.

Och numera så har jag kanske sex eller smek eller någon sorts intim beröring ett par timmar varannan helg. Stänger av tvn och är barnfri då så finns tid     

Whatever makes you happy.
  • Anonym
    glad i livet skrev 2012-05-09 13:19:22 följande:

Är du själv inte intresserad av intimitet eller närhet eller sex?
    Inte särskilt, finns betydligt roligare grejer att ägna tid till.
  • Anonym
    glad i livet skrev 2012-05-09 13:25:14 följande:

Hur kommer det sig då att du läser och svarar i en tråd som handlar om hur man kan hitta sin gpunkt och lära sig få gpunktsorgasm?

Svaren här handlar ju om hur man kan göra..och orgasmer kommer ju inte gratis oftast..krävs ju att man vet hur man gör.  

För att jag lätt får g-punktsorgasm och blev nyfiken på vad allt ståhej var kring.
  • Anonym
    Sommarfjäril skrev 2012-05-09 15:00:28 följande:
    Nej tvärtom! En del punkter gör livet så mycket roligare :)

Är verkligen en orgasm så viktig?
  • Anonym
    Anonym (mästarn) skrev 2012-05-10 01:19:46 följande:
    så många behövande...så lite tid.. Gråter Tänk om man kunde göra det helt platoniskt. Menar en gynekolog kan väl ändå inte vara otrogen 5 dagar i veckan. En för många viktig skillnad är att han har papper samt en lustig hatt för sin doktors titel. Lustig tanke. Hoppas och utgår ifrån att din andra hälft uppskattar din tillgivenhet och även skänker en tanke åt alla sina medsystrar som faktiskt behöver all hjälp som finns. Alla är dom värda att någon gång få insikt i vad deras sköten verkligen är kapabla till. Men värst av allt är ju faktiskt hur förbluffande lite många kvinnor egentligen kan /vet om deras fittor. Fan i england vet jag att dom arrangerar onani kurser i 'lär känna ditt sköte'...FÖR VUXNA MEDELÅLDERS KVINNOR som varit gifta med samma fotbolls galna öl drickande idiot i 30 år. Nej fy fan. All heder åt dig iaf. 

Snälla du, ingen behöver få en orgasm så jäkla mycket. Ta dig inte på för stort allvar.
Svar på tråden Hur få g-punkts orgasm?