• kiara

nedräkning till föräldraledighet...

Hej på er!! Jag är gravid med nr 3 och har BF 27:e juni. Jag ska jobba t.o.m 31:a maj...är så vansinnigt trött och vill egentligen inte jobba en sekund till. Tänkte att vi som börjar närma oss föräldra"ledigheten" kanske kan pusha varandra att ta oss igenom den sista tiden fram till vi går hem från jobbet...

• Svar på tråden nedräkning till föräldraledighet...
  • Luna81

Stort grattis till bebisen!!

Kul att vi är flera med samma BF.

Idag är jag så trött. Känner mig väldigt o oproduktiv på jobbet... Foglossningen har förvärrats senaste veckan och nu värker det konstant. Jobbiga nätter med andra ord. Gäsp!

Hoppas ni andra har en bättre dag än jag!

• Skutt

Jo man e ju rätt trött..... Hittade en soffa nu på lunchen:) skönt att ligga lite. Idag har skrutten ett träningspass i magen.... Hela magen hoppar.

• kiara

Jag är också väldigt trött idag...har vabat eftersom mina flickor haft/har vattkoppor...mycket vab nu tur man är två som delar på det iallafall!!!

• Skutt

Vattenkopper.... Inget kul. Men det tillhör småbarnslivet... Hoppas dom blir friska fort:)

• kiara

Jag räknade på hur många arbetsdagar jag har kvar nu. 13 stycken!!!

• kiara

Måndag igen! Försöker tänka att det inte är många dagar kvar iallafall...

• Skutt

Ja måndag.... Här kom huvudverken tillbaka... Så idag blir det inget jobb... Önskar alla en fin start på veckan:)

• kiara

En dag närmare föräldraledigheten! Fick dessutom reda på att jag är ledig på fredag, trodde bara jag var ledig torsdag men så var det,inte!! Jippiiii!

• kiara

Sista arbetsdagen denna vecka...

Svar på tråden nedräkning till föräldraledighet...