Inlägg från: Anonym (coral) |Visa alla inlägg
  • Anonym (coral)

vilda barn...

Jag tror att det är väldgt lätt hänt att föräldrar som är lite väl överansträngda enbart ser till sitt! Att ditt barn sover tännker de inte på men när deras små kärleksklumpar somnat så är de i sjunde himlen och vill inte att något ska påverka den sömnen:)

Jag skulle föreslå kankse att du tar upp frågan "hur Vi ska göra med Våra barn ex - att sova middag när vi umgås. jag tror kanske att de då hajjar till och kommer på att duin flicka oxå är lika mycket värd.

• Anonym (coral)
    Anonym skrev 2012-05-07 11:09:39 följande:
    Jo men så är det ju, mina 2 vildar leker som galningar men lillebror sover lungt ändå (minste är  9månader) vad kan man begära, gon sade till dem väll. vet av egen erfarenhet att man kan tjata ihjäl sig på barn, detta kommer du märka själv så fort du får 2 eller 3 barn....man får välja sina konflikter! samt dem var där först och barn har inte den förståelsen vi har, dem glömmer på några sekunder. dock kan man tycka att 6åringen borde veta men som sagt han är nog i sin 6 års kris...och du vet ju hur killar är....
    seriöst!! inte sjutton är det väl ok att fortfarnade på 2000talet låta killar komma undan med dåligt beteende pga deras kön? Killar är inte värre än flickor.
    Mina pojkar beteer sig inte som 1-2 åringar när de var 4-6 år! Det gör barn med föräldrar som inte orkar mer. Min dotter hade dock en period som sjövild, men det var i samband med en separation då mn ork inte räckte alltid för att vara konsekvent.
Svar på tråden vilda barn...