• Misse03

    Min sambo har ljugit

    Jag är fullkomligt förkrossad fick nyss reda på att min sambo inte alls vill ha barn som vi har planerat i ett år nu
    Vi har varit tillsammans i 7 år nu och vi började fundera på barn för ungefär ett år sen.
    Men jag har nu fått reda på den hemska sanningen...
    Hon har skrivit till sin vännina på facebook att hon gör allt i sin makt för att inte bli gravid. Jag känner mig jätte kluven ang detta.. Jag vill verkligen ha barn och gjort allt i min makt för att hon ska bli gravid.


  • Svar på tråden Min sambo har ljugit
  • YummyMami

    Tråkigt att de är så, ger väl samma svar så som till en tjej. Dumpa henne och finn någon som brinner för att vilja ha familj, våga satsa på det tidigt i  den nya relationen. 


    Det de flesta tänker men ingen vågar säga www.nattstad.se/Älskade_Mamma
  • PlumeriAn

    Åh så tråkigt. Men har du pratat med henne ang det eller bara läst det på Facebook?
    Hon kanske skriver så också för att hon inte vill att någon ska veta att ni försöker och vill hålla det hemligt för er bekantskapskrets?

  • Misse03

    Efter att jag läst det på facebook gick jag raskt igenom hennes "privata" låda. Där hittade jag en massa om att hon börjat ta p-piller för att inte bli gravid

  • nonono
    Misse03 skrev 2012-05-08 12:13:55 följande:
    Efter att jag läst det på facebook gick jag raskt igenom hennes "privata" låda. Där hittade jag en massa om att hon börjat ta p-piller för att inte bli gravid
    Hej Misse03!
    Har det hänt nåt mer sen sist? Har ni löst problemen eller har ni gått skilda vägar? 
  • rebeckan
    nonono skrev 2012-05-17 23:59:33 följande:
    Hej Misse03!
    Har det hänt nåt mer sen sist? Har ni löst problemen eller har ni gått skilda vägar? 
    Undrar jag med...? :)
Svar på tråden Min sambo har ljugit