Tråkigt att det inte händer nånting här... Har iofs inget roligt att skriva själv. Trodde att det kanske skulle komma ett bb i år, men vi får snällt vänta. Är inte särskilt positiv för tillfället då allt känns mer och mer overkligt. Mitt förnuft säger att det är klart det blir ett barn snart, medan mina känslor säger att det skulle vara för bra för att vara sant. Precis som jag känt de gånger jag varit gravid. De gångerna har jag tyvärr haft rätt.
Det är bara så osäkert allting med nya lagen. Typiskt att vi inte var framme i kön i våras då det för många gick väldigt fort (känner dock med de familjer som snart fått vänta 6 månader på resebesked). Men men, jag är så klart tacksam och glad att vi kommit så här långt. Att vi fått ett medgivande, kommit fram i kön hyfsat fort och så. Har bara väntat så otroooligt länge på att få bli mamma, få bli en hel familj. Julen 2003 var första julen som jag på allvar trodde var den sista utan barn. Sen har vi varje år, i snart 10 års tid, tänkt likadant. Nästa jul, då jäklar...
Usch, behövde bara skriva av mig lite. Hoppas jag inte förstörde julefriden hos någon.