• Anonym

Tänder på att se killar runka!

Tycker det är så sjukt sexigt att se när en kille runkar.. se hur han njuter och stönar och när han sen sprutar.. en liten grej jag skulle vilja prova är att se min sambo kolla på porr o runka. Jag skulle inte få göra något utan bara titta.. det skulle jag ju dock inte våga föreslå, låter kanske lite konstigt..

Någon som håller med mig?

• Svar på tråden Tänder på att se killar runka!
  • lyssnaren

Jag tycker att du ska köra på... Jag vill gärna att min fru ställer den frågan....

• Tessasen

Absolut! Det är sjukt hett. Jag brukar be min runka framför mig ibland innan sex. Jag tycker inte att det är konstigt alls. Många killar tänder ju på att se en tjej pilla på sig själv!

• Anonym (tanten)

Inget konstigt alls och du är långt ifrån ensam!

• MeSam

Absolut! Ställ frågan! Han blir inte förvånad.!

• Marie 23

Är mysigt och han får gärna komma i ansiktet och i munen, förresten skulle vara väldigt upphetsande om det var flera killar då

• Anonym (jag med)

Jag tänder också på det, men sen har jag testat i verkligheten med pojkvänner och då har det bara känts konstigt och obekvämt. Tror det skulle funka bättre om man hade nån mer temporär älskare, som man inte känner så väl.

• Anonym (Tjejen)

Finns inget som är så upphetsande som att se en kille runka blir helt sjukt kåt av det

Svar på tråden Tänder på att se killar runka!