• Anonym

Tänder på att se killar runka!

Tycker det är så sjukt sexigt att se när en kille runkar.. se hur han njuter och stönar och när han sen sprutar.. en liten grej jag skulle vilja prova är att se min sambo kolla på porr o runka. Jag skulle inte få göra något utan bara titta.. det skulle jag ju dock inte våga föreslå, låter kanske lite konstigt..

Någon som håller med mig?

• Svar på tråden Tänder på att se killar runka!
  • Anonym (Tjejen)

Cam är inte samma sak som live

• Anonym (man44)

fast det är upphetsande att se en kvinna onanera i cam kan ja säga

• Anonym (Tjejen)

Ja det är ju upphetsande men jag vill ju känna annars är det sexuella trakasserier

• timoteija

detta är också en av mina mest tändande fantasier

• Anonym

Fråga honom. Jag tror du får det du frågar efter.

Det hade du fått om jag var din pojkvän.

Jag och tjejen brukar onanera för/tillsammans med varandra.

Dock inte som du skriver med att killen kollar porr och runkar och tjejen bara får titta på. Hade min tjej frågat mig om det hade jag bara blivit glad. ;)

• Mattias39
    Anonym (Tjejen) skrev 2012-05-10 21:53:54 följande:
    Ja det är ju upphetsande men jag vill ju känna annars är det sexuella trakasserier

Trakasserier? För att det är frustrerande att inte få känna?

Som sagt, live är bäst..men ibland får cam gå det också... i brist på annat Flört
  • Farau

Är nog många många mäns önskan att just få den frågan, män vill bli objektifierade och åtrådda tror jag så fråga din sambo, han blir nog positivt överraskad.
    Jag själv tycker det är oerhört upphetsande Tungan ute Har även en önskan/fantasi om att runka inför flera kvinnor samtidigt och känna deras hungriga blickar....... Och det skall vara live inte något jävla camande.

• Anonym (tanten)

Jag var som ung väldigt svartsjuk och klarade knappt av att min man tittade på porrfilm ens tillsammans med mig.

Nu är det annorlunda och jag älskar att runka eller suga honom samtidigt som han tittar på filmer med onanerande tjejer. 

Och jag själv tänder benhårt på att kolla runkfilmer på nätet. Och att se någon göra det live eller i cam...

Obs! Min kvot är redan fylld! 

• Anonym (Tjejen)
    Mattias39 skrev 2012-05-11 09:53:32 följande:
    Trakasserier? För att det är frustrerande att inte få känna?

Som sagt, live är bäst..men ibland får cam gå det också... i brist på annat Flört
    Men jag kan kolla runkfilmer på nätet men det är ju inte samma sak som live;(
  • Anonym

Håller med, men minus porren. Tror många känner lika! Män som kvinnor...

Svar på tråden Tänder på att se killar runka!