• Anonym

Tänder på att se killar runka!

Tycker det är så sjukt sexigt att se när en kille runkar.. se hur han njuter och stönar och när han sen sprutar.. en liten grej jag skulle vilja prova är att se min sambo kolla på porr o runka. Jag skulle inte få göra något utan bara titta.. det skulle jag ju dock inte våga föreslå, låter kanske lite konstigt..

Någon som håller med mig?

• Svar på tråden Tänder på att se killar runka!
  • Anonym (Cherry)
    Janice01 skrev 2012-05-22 12:47:35 följande:
    Det undre paret var väl sådana små pojkar hade på sej förr i tiden. Dagens moderna underställ är tunnare och effektivare, ser ut som strumpbyxor men saknar fot.
    Dom som killen har på sej är väl snarare sk kalasbyxor, ett plagg som är för både män och kvinnor, Dock inte så vanligt på män i Sverige, men i Norge och Tyskland har nästan alla män sådana pga att det är mer praktiska.

Älskade klippet i vilket fall, underbar kuk!
    okej där ser man, någon som kan strumpebyxa-kalasbyxor-underställ branschen..
  • Anonym (Cherry)

finns ju även en man som lägger ut flera klipp på sig själv på youtube...

">

när jag läser innan till här så är det visst samma man...     

• Janice01
    Anonym (Cherry) skrev 2012-05-22 12:52:18 följande:

">

" target="_blank">

Hmmm vad händer där? Ligga och sprattla på golvet....
  • Janice01
    Anonym (Cherry) skrev 2012-05-22 12:51:12 följande:
    okej där ser man, någon som kan strumpebyxa-kalasbyxor-underställ branschen..
    Beror kanske på att jag är tillsammans med en man som föredrar kalasbyxor på vintern, har hört hans argument bara....
    Men tycker du på allvar att det undre långkalsongerna är snygga?
  • Anonym (Gmg man)
    Anonym (Cherry) skrev 2012-05-22 12:52:18 följande:

">

" target="_blank">

Vad gör han???
  • Anonym (tanten)
    Anonym (Cherry) skrev 2012-05-22 11:15:02 följande:
    vad är det med män och strumpbyxor? män som iklär sig strumpbyxor? fetisch?
    annan läggning?
    skulle kunna tänka sig att gå runt i det alltid? 
    såg på xhamster på din "vän" det kanske tom är du Gmg man? vet inte om jag tänder på så mkt på män i strumpbyxor.. förstår inte hela grejen?
    Jag tänder till tusen på män som runkar i strumpbyxor, i kalsonger eller vad det nu kan vara. Tror det handlar om det lite förbjudna... Har kollat filmtipset och gillade det!
  • Anonym (Cherry)
    Anonym (Gmg man) skrev 2012-05-22 13:29:12 följande:
    Vad gör han???

första videon kanske?
    det kanske var trevligt för honom men inte för någon annan??

• Anonym (Cherry)
    Janice01 skrev 2012-05-22 13:06:31 följande:
    Beror kanske på att jag är tillsammans med en man som föredrar kalasbyxor på vintern, har hört hans argument bara....
    Men tycker du på allvar att det undre långkalsongerna är snygga?

tycker det andra paret som inte är stickade är snyggare, det ser ju ut som boxer med långa ben... men nja jag tänder inte på män som tänder på underställ... jag tycker bara det är grymt upphetsande att se män som runkar.
  • Anonym (Cherry)

om ni har youtube och lösenord (egen sida där) man kan ha lite listor mm, så kan man söka på strickstrumpfhosen och får fram han som ligger bakom filmerna med just underställs filmerna. Tror han heter Kalle kalasbyxa.
    Ni som tyckte om hans klipp kanske skullle kontakta honom, han kanske har fler videos... 

• Anonym (Gmg man)
    Anonym (Cherry) skrev 2012-05-22 13:33:25 följande:
    första videon kanske?
    det kanske var trevligt för honom men inte för någon annan??

Första? Var det fler videor? Såg bara ett med ben på ett golv. Vad var det som var trevligare för honom med det menar du?
Svar på tråden Tänder på att se killar runka!