• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Paisley
    Minne00 skrev 2012-05-11 23:13:07 följande:
    Fick nått skit i ögat och misstog aceton för saltvatten..... inte så smart men det gick bra!
    Åhh neej. Det sved mycket kan jag tro. Stackars...
    Detaljerna är helheten
  • Paisley
    Mullan skrev 2012-05-11 23:14:31 följande:
    Blandade oboy med grädde istället för mjölk:/ var ett sånt stort gräddpaket:P smakade inte så gott :P
    Haha inte det? Det blev ju nästan LCHF ju.
    Detaljerna är helheten
  • Paisley
    studentbruttan29 skrev 2012-05-11 23:16:40 följande:
    Råkade ta stioxyl istället för svampsalvan till kissemusen. stioxyl är alltså ett acne-medel starkt som FAN. Hela musen brann hela kvällen men svampen dog i samma veva.  HAHAHA!
    OMG! Så det var värt det eller?
    Detaljerna är helheten
  • Paisley
    studentbruttan29 skrev 2012-05-11 23:20:33 följande:
    haha, egentligen inte..jag gick som en hjulbent cowboy i 3 dagar.  Solig
    Stackars dej!
    Detaljerna är helheten
  • Paisley
    Anonym skrev 2012-05-11 23:22:28 följande:
    Kaffe i nappflaskan istället för välling.

Slängde iväg tändaren istället för smällaren...aj..

Haha piggnade ungen till då eller hann du inse ditt misstag?
    Detaljerna är helheten
  • Paisley

När jag var liten bländade solen mamma och vi råkade ta fel buss. Det var en såndär regionbuss som körde ut på landet utan några stopp emellan. Jag blev skraj och undrade vart vi var på väg nånstans.

Detaljerna är helheten
  • Paisley
    Houdini skrev 2012-05-11 23:39:09 följande:
    Den har jag också lyckas med nästan jag blandade ihop sömnmedel och allergimedicin, tabletterna såg exakt likadana ut. Kunde inte förstå att jag var så trött den dagen ;)
    Ja allergimedicin blir man ju trött av... men kanske inte riktigt SÅ trött :D
    Detaljerna är helheten
  • Paisley

Var kanske 11 år gammal: Jag kollade fel på lampan som lyser när man ska gå, och gick när det inte var min tur. Det här var inte trafikljuset, utan scenlampan på konserthuset! Minst sagt pinsamt. Någon vinkade tillbaka mej och jag backade men då hade jag ju redan hunnit ur i rampljuset! :D

Detaljerna är helheten
  • Paisley
    humma skrev 2012-05-11 23:55:19 följande:
    Hade handlat, gick till bilen och packade in i bakluckan, går tillbaka med vagnen, hoppar in i bilen och det bara går inte att starta..?
    Kanske för att det är fel bil. Jag blev superstressad när jag inser att jag har definitivt INTE fårskinn på mitt förarsäte. Dessutom kom ägaren när jag höll på att packa ur hans bil...
    *pinsamt* 
    Detaljerna är helheten
  • Paisley
    Längtande83 skrev 2012-05-11 23:55:59 följande:
    Hur lyckades du med det?? Tog du flera dl salt ur ett saltpaket eller har du saltet i en sockerbehållare??Obestämd
    Kanske något barn som har skojat? Mina barn har gjort det tidigare, hällt salt i sockerbehållaren :D Men jag upptäckte det.
    Detaljerna är helheten
  • Paisley
    Moniqe1979 skrev 2012-05-12 00:00:47 följande:
    Cayenne peppar istället för Kanel i äppelkakan...*hot hot hot*

Hahaha. Jag har mina kryddor i burkar sorterade i bokstavsordning men det är alltid någon som saboterar! Än så länge har jag dock bara tagit fel på cayennepeppar och curry. Men det blev hett det med! Skulle ha det i riset.
    Detaljerna är helheten
  • Paisley
    KiaL skrev 2012-05-12 00:03:58 följande:
    haha..usch. Jag råkade ta kanel istället för spiskummin i köttfärssåsen en gång..och det var också riktigt vidrigt.
    Jag har kanel i köttfärssåsen och det är jättegott! Det är hemligheten...
    Menar du inte tvärtom? Spiskummin låter ju blää.
    Detaljerna är helheten
  • Paisley
    AnnaGreta 378 skrev 2012-05-12 00:34:13 följande:

Min syrra tvättade håret med hårborttagningskräm. Håret var kvar, men som hon skrek...Hahaha!

Men huuur? Det är väl en tub och inte en flaska?
    Detaljerna är helheten
  • Paisley
    Frontline skrev 2012-05-12 00:56:54 följande:
    Jag skulle ner till banken och skriva om lite på huslånen och när jag sitter och väntar på min handläggare ser jag att jag har en träsko och en sandal på fötterna
    Är du på riktigt?
    Detaljerna är helheten
  • Paisley
    Ebba Caroline skrev 2012-05-12 19:09:56 följande:
    Ställde faktiskt en kaffekopp (med kaffe) på biltaget för inte så länge sedan och den var kvar när jag kom fram, fast jag hade kört fort på motorvägen
    Hahaha.. Men är du skåning eller? Vad är annars biltaget?
    Detaljerna är helheten
  • Paisley
    Barababar skrev 2012-05-13 20:06:23 följande:
    livochlycka.wordpress.com/2011/08/04/simma-ti.../
    Lyckats anmäla sonen till simskola på Lundbybadet i Mjölby, istället för Lundbybadet i Göteborg (där vi bor)  

Åkt hem till kompisar i en annan stad och väntat på dom i deras trädgård i över en timme eftersom dom inte var hemma. Hoppat på studsmattan, ätit medhavd matsäck på deras uteplats, sonen fick kissa i buskarna tillslut. Det konstiga var att vi ibland tyckte att vi hörde ljud inifrån huset och en gardin som rörde sig. När vi tillslut får tag på dom i telefon och talar om att vi väntar på dom hemma hos dom, säger dom att det gör vi inte alls för dom är hemma. Jädrar vad fort vi kom därifrån.... En gata längre upp bodde dom. Alla hus ser ganska lika ut. Med stor sannolikhet har vi hållit ett äldre par instängda i sitt hus, kraftigt undrande vilka det var som lekte och åt i deras trädgård under en ganska lång stund.    
    Det här var bara för  mycket! :DDD
    Detaljerna är helheten
  • Paisley

Låser verkligen inte folk sina ytterdörrar?

Detaljerna är helheten
  • Paisley
    Jag tycker i alla fall att man måste vara extra noga med att låsa då, speciellt om man bor i hus. Hur har man koll på att någon inte går in i ett tvåvåningshus om man är på uppevåningen? Men jaja det var inte vad tråden handlade om. Fram med ännu mer roliga feltagningshistorier!
    Detaljerna är helheten
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!