• Paisley

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Ja berätta nu! Vad har ni råkat blanda ihop? Berätta alla era historier om när ni tog X istället för Y. Vad hände?
    Raklödder på tandborsten? Fel väska på flygplatsen? Ni får vara anonyma ;)

Detaljerna är helheten
  • Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
  • Minne00

Fick nått skit i ögat och misstog aceton för saltvatten..... inte så smart men det gick bra!

Dyslektiker men reumatism som gör att fingarna linte lyder, hoppas att ni förstår trots alla stavfel och konstigterer!
  • Mullan

Blandade oboy med grädde istället för mjölk:/ var ett sånt stort gräddpaket:P smakade inte så gott :P

• studentbruttan29

Råkade ta stioxyl istället för svampsalvan till kissemusen. stioxyl är alltså ett acne-medel starkt som FAN. Hela musen brann hela kvällen men svampen dog i samma veva.  HAHAHA!

• Paisley
    Minne00 skrev 2012-05-11 23:13:07 följande:
    Fick nått skit i ögat och misstog aceton för saltvatten..... inte så smart men det gick bra!
    Åhh neej. Det sved mycket kan jag tro. Stackars...
    Detaljerna är helheten
  • Anonym

Trodde pappas grogg var ren läsk när jag var 6-7 år och hann ta 3-4 rejäla klunkar innan jag kände den hemska smaken och sprutade ut grogg över hela golvet. Hehe, tala om att inte fatta hur pappa kunde gilla alkoholsmaken i den åldern!

• Paisley
    Mullan skrev 2012-05-11 23:14:31 följande:
    Blandade oboy med grädde istället för mjölk:/ var ett sånt stort gräddpaket:P smakade inte så gott :P
    Haha inte det? Det blev ju nästan LCHF ju.
    Detaljerna är helheten
  • Paisley
    studentbruttan29 skrev 2012-05-11 23:16:40 följande:
    Råkade ta stioxyl istället för svampsalvan till kissemusen. stioxyl är alltså ett acne-medel starkt som FAN. Hela musen brann hela kvällen men svampen dog i samma veva.  HAHAHA!
    OMG! Så det var värt det eller?
    Detaljerna är helheten
  • studentbruttan29
    Paisley skrev 2012-05-11 23:19:29 följande:
    OMG! Så det var värt det eller?
    haha, egentligen inte..jag gick som en hjulbent cowboy i 3 dagar.  Solig
  • Paisley
    studentbruttan29 skrev 2012-05-11 23:20:33 följande:
    haha, egentligen inte..jag gick som en hjulbent cowboy i 3 dagar.  Solig
    Stackars dej!
    Detaljerna är helheten
  • Anonym

Kaffe i nappflaskan istället för välling.

Slängde iväg tändaren istället för smällaren...aj..

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!