Inlägg från: Anonym (Yep) |Visa alla inlägg
  • Anonym (Yep)

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Gick på universitet och satt på föreläsning. Vid tillfället var jag beroende av nässpray. Så i vanlig ordning så tog jag jackan och började gräva i fickorna. Tillslut efter en hel del grävande i alla möjliga fickor fick jag upp.. en snusdosa?  Tittade förvånat på den ett tag, tittade ned på jackan och såg att den inte ens var lik min.. tittade åt höger och där satt snyggaste killen och tittade med en väldigt lustig min på mig..

Sen så var jag och min syster med våra barn på äventyrsbad. När jag och syster skulle gå in i omklädningsrummet efter badet så var vi lite disträ (efter många timmars badande) så vi traskade in och insåg helt plötsligt att det bara var nakna karlar omkring oss.. Oups.. fel dörr.

• Anonym (Yep)

Och javisst något jag aldrig kommer att få glömma av mina arbetskollegor..

Jullunch och lite mörkt i rummet (jag har dåligt mörkerseende). Går och tar mig risgrynsgröt med kanel socker och mjölk på. Men när jag kommer tillbaka till bordet och ska börja äta så är risgrynsgröten väldigt studsig.. Visade sig att jag råkat ta lutfisk istället för gröt :P  Hann dock inte smaka.

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!