Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Försökte gå igenom spärren med bibliotekskortet istället för SL kortet.. Var ganska trött den morgonen..
Försökte gå igenom spärren med bibliotekskortet istället för SL kortet.. Var ganska trött den morgonen..
Egentligen så var nog det här som jag ska skriva om rätt åt mig..
När jag var 18år var jag i ett dåligt förhållande.. Två månader innan det tog slut var jag ute på krogen med kompisarna och drack mig ganska full vilket resulterade i att jag hånglade med en kille där på krogen.. När krogen stängde gav jag han till och med mitt nummer. Två dagar efter hade han skickat sms och undrade om vi skulle ses. Med vetskapen om att det ändå skulle skita sig med killen jag var tillsammans med då tänkte jag att "vafan jag kan lika gärna träffa han". Sagt och gjort bestämde vi tid och plats. Jag stod och väntade på han vid tunnelbanestationen men började ge upp hoppet för han kom aldrig men från ingenstans kommer en kille fram och säger "hej xxx" och ger mig en kram.. Fattade ingenting.. Tydligen så var det inte killen från krogen som jag hade trott jag skulle träffa utan en porrskadad kille som jag och mina kompisar hade skojchattat med på fyllan nån gång.. Var lite små jobbigt att förklara för honom att det inte var han jag trodde jag skulle träffa. Stackaren hade desutom åkt långt!