TeamCaz skrev 2012-05-14 09:16:07 följande:
Sluta bråka nu o ha kul istället
Min kompis skulle på sin första gyn-undersökning. Så hon rakade sig där nere o sprutade på lite deo. När hon kommer dit tittar han konstigt o säger "Ja du har gjort dig fin ser jag" Hon hade råkat ta glitter-spray istället för deo

Var din kompis medelålders när hon gjorde sin första gynundersökning?

Anonym (meeeh!) skrev 2012-05-14 09:06:46 följande:
Helt underbar tråd! Skrattar så jag viker mej! =)
...som såklart ska grusas av sk "besserwissers" som tycker att så fort nån ha släppt sig, så är det en vandringssägen! Meeeeeeeeen orka bry sig! Tråden var väl inte till för att ta reda på om det är en vandringssägen, om folk hittar på eller om det faktiskt har hänt?
Det är väl rätt vanligt att folk fiser, även om det kanske inte alltid uppstår i pinsamma situationer? Eller?
Hör och häpna, men samma sak KAN faktiskt ha hänt FLEEERA personer - fastän det står i nån bok om vandrignssägnar. Sluta tjafsa om det! Återgå till era fantastiska "jag tog fel-historier"!
Sådär, nu har jag gnällt av mej! =D
Kanske kan tillföra om en grej jag har hört om (ja, det KAN vara en vandringssägen, men jag låtsas som att det inte är det och skrattar gott åt att det KAN ha hänt på riktigt):
En medelålders kvinna skulle till gyn och kolla läget och gjorde sig i ordning, duschade och så. Sen tänkte hon att hon skulle ta lite "lukta gott"-spray där nere, men hittade inte sin spray och gick in till sin tonåriga dotters rum.
Lånade lite spray av henne och åkte till gyn.
Hon hade en manlig läkare. Hon hoppade upp i gynstolen och gynekologen började harkla sig och bli lite röd i ansiktet å sen utbrast han: Jaa... eh, vad fin du är!
Hon tyckte det var en väldigt konstig kommentar, men försökte att inte tänka så mkt på det.... När hon åkte hem funderade hon en del på det och hon förstod ingenting - förrän hon kom in i dotterns rum och upptäckte att flaska hon lånat var glitterspray....