Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Min syrra tvättade håret med hårborttagningskräm. Håret var kvar, men som hon skrek...Hahaha!
Min syrra tvättade håret med hårborttagningskräm. Håret var kvar, men som hon skrek...Hahaha!

Har riktigt dålig syn. Tog på mej skorna först och sedan glasögonen.
Åkte till jobbet med två olika skor på. En svart och en brun. Snyggt..
Jag var ensam hemma och väntade gäster, så blev jag tvungen att snabbt ge mig av en liten sväng.
Så jag gjorde så att jag la dörrnycklarna på en liten utskjutning vid soptunnan, så dom skulle komma in.
Sen kom jag på att dom ju inte visste det om dom skulle komma just då.
Så jag skrev en lapp som utförligt berättade vart jag lagt nycklarna och så hängde jag upp den på ytterdörren.
Listigt. :)
Jag gjorde en pinsam grej när jag var fjortis.
Sent en kväll gick jag och några tjejer till en stuga där några killar hängde.
På trappan till stugan satt det en hund som vände sig mot oss tjejer när vi kom.
"Åhh titta en sån liten!" utbrister jag.
Vet inte om jag ska skylla på dåligt mörkerseende eller vad, men en hund var det definitivt inte som satt på trappan.
På trappen sitter en av skolans coolaste killar! Whoops!
Killen vänder sig mot mig och frågar irriterat "Vaddå liten?"
Jag: "Ehh...."
Tur att det var mörkt ute med tanke på min ansiktsfärg!
Så ja... jag har väl tagit fel på cool innekille och trott det var en liten hund.
Har två svartvita katter som springer ut och in.
Ibland är det supertrist att vänta på att de ska bestämma sig för att gå in eller inte. Man står med dörren på glänt och vääääntar.
Häromdagen tappade jag tålamodet och föste in en med foten.
Efter ett par timmar upptäckte jag att det var TRE svartvita katter i mitt vardagsrum, varav en verkade väldigt obekväm.
Jag släppte ut den genom bakdörren.
/Kattnapparen