• Frontline

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Fick ett deostick i julklapp och skulle använda mig av det till nyår, grejen var att jag trodde det var nått som man skulle ha i ansiktet efter rakning så jag smorde in hela ansiktet med det.
    Kommer ut från badrummet och skrämmer slag på frugan då hela ansiktet var vitt, det syntes inget innan det hade torkat in ordentligt...

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Frontline
    TaSe skrev 2012-05-12 00:53:26 följande:
    Jag har gått till affären i pyjamas. Får man skylla på amningshjärna?
    Jag skulle ner till banken och skriva om lite på huslånen och när jag sitter och väntar på min handläggare ser jag att jag har en träsko och en sandal på fötterna
  • Frontline
    Paisley skrev 2012-05-12 00:59:34 följande:
    Är du på riktigt?
    Japp varför undrar du?
    Stressad och ont om tid hade jag så jag slängde bara på mig skorna och stack iväg, jag tog allt av mig dom när jag såg det och gick barfota sen...
  • Frontline

Döm om min förvåning när jag efter duschen på jobbet skulle ta på mig rena kalsonger och sliter upp frugans trosor ur väskan, mina jobbarkompisar skrattade gott och jag fick åka kommando hem

• Frontline
    Lyckliga jag2 skrev 2012-05-12 09:40:36 följande:
    maken skulle låna lite hårskum och råkade ta hårborttagningsskum istället . Han undrade varför det sved lite
    Jag hade bråttom och skulle fixa till håret med lite gele men tog hårschampo istället det var ingen hit det heller
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!