• ElectroDiva

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

jag är ganska så virrig allmänt... jag är liksom den som tappar bort mobilen och hittar den i frysen,sätter oboypulvret i kylen och mjölken i skafferiet,försöker ilsket få in legitimationen i bankomaten för att sen upptäcka att det är fel kort.
    Vid något virrigt tillfälle så stoppade jag en penna i smöret istället för en smörkniv, minns dock inte vad jag sysslade med då.

och såklart det klassiska,cayennepeppar istället för kanel eller tvärtom 

• ElectroDiva
    Minne00 skrev 2012-05-11 23:13:07 följande:
    Fick nått skit i ögat och misstog aceton för saltvatten..... inte så smart men det gick bra!
    måste ha svidit.. minns när jag skulle pumpa ut handsprit och pumpfan slog en stråle rätt i ögat på mig
  • ElectroDiva
    Rakad Apa skrev 2012-05-11 23:24:45 följande:
    Råkade ta salt på gröten istället för socker, ingen höjdare. En klassiker som jag har gjort flera gånger är att ta fel öl när man är på fest, den ölen som alla har fimpat i...
    hehehe,,, jag hade en cola burk vid datorn, med lite mindre än halva colan kvar, hade inte druckit hela men den fick på något sätt stå där för att den var bekväm att kasta snusarna i när man satt vid datorn.. när den hade stått där några dagar fick sambon syn på den och tänkte att lite cola skulle vara gott Drömmer
  • ElectroDiva

juice i tallriken med flingor...

sprungit ut med kläder bakofram och inochut några gånger också.. 

• ElectroDiva
    Anonym (Förvirradejag) skrev 2012-05-12 00:49:34 följande:
    Jag lyckades bryta sönder min bilnyckel i dörren på en bil som tydligen inte var min bil.... Suck det var jobbigt att förklara för ägaren av den bilen vad jag gjort. Sen råkade jag kasta in tändaren i vedspisen istället för pappret jag hade i handen, det sa poff och kaminen fick bytas ut. Min vän lyckades på fyllan kamma håret med en rakhyvel, hon har sjukt långt hår men då lyckades hon få en väldigt knepig klippning. Jo sen har jag spärrat mitt kontokort 20 gånger, detta när jag har försökt tanka med det kortet men med tankkortets kod. Och jag är för envis så jag ger mig inte utan står och blir hysterisk för jag vet att jag har rätt kod...
    jag har spärrat både mamma och sambons kort, slår alltid min egen
  • ElectroDiva
    Frontline skrev 2012-05-12 00:56:54 följande:
    Jag skulle ner till banken och skriva om lite på huslånen och när jag sitter och väntar på min handläggare ser jag att jag har en träsko och en sandal på fötterna
    haha när jag gick i högstadiet så såg jag när jag kom till skolan att jag glömt att ta av mig mina blåa tofflor i filtmaterial med orangea blommor.

inte så hardcore när man ska vara cooool 
  • ElectroDiva
    cloudberry79 skrev 2012-05-12 18:10:04 följande:
    För några dagar sedan tvättade jag håret med exfolierande ansiktstvätt med avsvalkande effekt. Sved som satan i hårbotten!

Har som så många andra kryddat köttfärssåsen med kanel istället för cayennepeppar, verkar vara ett rätt vanligt misstag

Min man har en gång, sjukt bakfull, stapplat ut till köket en tidig morgon. I kylen hittade han en lokaflaska, ojojoj vad gott det såg ut, han halsade snabbt ner den ljuva, kalla drycken! I flaskan hade jag dock hällt innehållet från en trasig bag-in-box kvällen innan, en mycket obehaglig upplevelse för vem som helst, men särskilt den som har årets bakfylla
    vi brukar ha kanel i :)
    utan misstag
  • ElectroDiva
    cloudberry79 skrev 2012-05-12 18:43:39 följande:
    Lite kanel är säkert gott, men inte i de mängderna som jag strödde på... Det var helt oätligt.
    kanel är ganska dominerande i smaken
  • ElectroDiva
    Plektrum skrev 2012-05-12 22:17:16 följande:
    Minns en gång i när jag fortfarande gick i skolan (minns inte om det var högstadiet eller gymnasiet dock). Kom hem en fredag en vinterdag när det fortfarande var ljust ute och var trött och tänkte att jag skulle sova på soffan i vardagsrummet en stund. När jag vaknade upptäckte jag att det var mörkt ute och tänkte att det var mitt i natten och muttrade över varför ingen väckt mig. Jag gick upp till mitt rum på övervåningen och hann börja ta på mig pyjamasen innan jag fick för mig att titta in i päronens och syrrans rum. Deras sängar var tomma och då trillade poletten ned.

En annan gång vaknade jag klockan sex på morgonen. Eller, jag trodde det i alla fall. Valde att gå upp och äta frukost eftersom klockan ändå skulle ringa halv sju. Går ned i köket och rotar i kylskåpet. Pappa vaknar och kommer ned och frågar vad jag sysslar med. När jag svarar "frukost" berättar han att klockan är två på natten.

Apropå min far så har han själv lagt saker där de inte hör hemma. Hittade hans insulinpenna i brödskrinet och bilnycklar i ett av köksskåpen. 
    hehe gjorde likadant en gång, somnade på dagen, gick förvirrat upp vid 23.00, frågade bara min bror vad klockan var , han sa elva... så jag åt frukost, gick o frågade mamma varför hon låg i sängen vid 11. då fick jag veta att det var 23.00 inte 11.00
  • ElectroDiva

åh, första dagen i skolan tog jag KESO på pannkakan , trodde det var ggrädde, vi hade en sträng fröken som sa att det man tar, det äter man.

vågade inte slänga så jag nästan grätt medans jag åt min kesopannkaka 

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!