• viseversa

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Jag drack en rå äggula som stod i kylskåpet. Trodde det var annanasjuice!

• viseversa
    humma skrev 2012-05-11 23:55:19 följande:
    Hade handlat, gick till bilen och packade in i bakluckan, går tillbaka med vagnen, hoppar in i bilen och det bara går inte att starta..?
    Kanske för att det är fel bil. Jag blev superstressad när jag inser att jag har definitivt INTE fårskinn på mitt förarsäte. Dessutom kom ägaren när jag höll på att packa ur hans bil...
    *pinsamt* 
    Ha ha vad sa han då? 
  • viseversa
    Frontline skrev 2012-05-12 00:56:54 följande:
    Jag skulle ner till banken och skriva om lite på huslånen och när jag sitter och väntar på min handläggare ser jag att jag har en träsko och en sandal på fötterna
    Hahaha vad kul=)
  • viseversa
    Fluffguf skrev 2012-05-12 01:17:39 följande:
    Hahaha, undrar vad de tänkte

Min mamma råkade gå till jobbet med två olika skor, varav en hade flera centimeter högre klack. Jag förstår fortfarande inte hur hon inte kunde märka det
    hahahaha jag döör!! Skrattar så jag gråter.
  • viseversa

Skulle fixa håret på mitt ex. Hade något som jag trodde var hårmousse. Men håret blev så fett och det gick inte att fixa någon frisyr alls. Tittade på flaskan och såg att det var hudkräm i mousseform och inte för håret. Stackars Robert fick tvätta håret igen efter det. Ganska länge också då det var satans svårt att få bort allt fett som verkligen sugts in i håret.

• viseversa
    feliis skrev 2012-05-12 08:45:13 följande:

Min vän Hampus alltså.

Vi var på Roskilde ett av dedär åren då det pissregnade stora delar av tiden. Jag och dåvarande pojkvännen delade tält och hade ett par nätter tidigare kissat i varsin flaska när vi inte pallat släpa oss ur tältet. Klassigt, jag vet. Iallafall ställde vi ut flaskorna utanför tältet där de sedan stod bortglömda. Jag hade kissat i en flaska av typen Brämhultsjuice.

När solen tittat fram ett par dagar senare och folk snubblade omkring bakfulla och regnsura satt jag och torkade en bit från tältet. Vem kom där vadande genom leran om inte Hampus som fick syn på min juiceflaska. Han tog upp den, synade den noga. Jag satt och funderade på om jag borde säga nåt men lät honom hållas. Hampus skruvade av korken och LUKTADE på "juicen" - fortfarande trodde han det var juice, typ apelsinjuice som stått och blivit lite skum i solen. Han tog en liten klunk. Det var inte så uppfriskande, alldeles ljummet. Han såg sig omkring, luktade igen och jag såg på hans ansikte att han började tvivla på om det var juice han drack. Men han var ju så törstig. Vid andra klunken kunde jag inte hålla mig utan skrek av skratt och berättade att han just druckit mitt kiss. Denna fadäs har jag aldrig låtit honom glömma. Bland det bästa jag varit med om.

Själv har jag råkat stoppa kattmat i munnen när jag hittat en bit på diskbänken och trott det var choklad, gulasch eller nåt annat gott. Lika äckligt varje gång men aldrig lär jag mig läxan.  

Ha ha fan vad äckligt! Lite elakt av dig att inte säga något innan han drack. Apropå katter. Min lillebrors flickvän åt kattspya som hon trodde var smält choklad=)
  • viseversa
    Som snö skrev 2012-05-13 08:35:33 följande:
    Okej. Imors när vi samlagade så råkade den först halka ur, sen fick jag in den i fel hål när jag stoppade in den igen. Och sen till råga på allt så kom jag på lakanet. Inte nog med att vi försöker göra bebis, lakanet var rent också!
    Du är alltid lika lustig(ironi)
Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!