Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
För många år sedan så var jag och många andra på en fest i en stuga som låg en bit in i skogen. Alkohol fanns till förbannelse.
När natten smög oss på och flera av oss hade somnat så beslöt jag och en tjejkompis att vi skulle sätta punkt och krypa ner under täcket och sova. Men efter drygt 5 min så kom min tjejkompis på att hon inte hade borstat tänderna och gick ut på altanen och borstade, hon bad mig hämta vatten så att hon kunde skölja munnen och jag stapplade in i köket. Framför mig så hade jag två petflaskor, jag luktade på dem båda, men mitt fulla sinne kunde inte avgöra vilket som var vilket så jag chansade och gav ena petflaskan till tjejkompisen.
Jag gick och la mig i sängen igen och efter drygt en minut eller två så hör jag tjejkompisen skrika. Flera av oss hade hört henne, men vad jag kan minnas så va det bara jag som klev upp och försökte springa ut till henne. På vägen ut så ramlar jag och hamnar i dörrposten. Min tjejkompis vänder sig om och frågar vad fan jag gör och jag frågade samma sak till henne.
''Du gav mig hembränt att skölja munnen med'' sa hon. ''Fattar du vad det svider i munnen på mig?''
Jag svarade ''Nä, jag aldrig gjort det''
Hon hjälpte mig upp från golvet och vi letade sedan vatten till henne. Hahaha