Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!
Handlade på systembolaget den 31 december med en bebis så var stressat som bara den. Vi skulle ha gäster på kvällen så jag skulle köpa några flaskor vin samt vodka till drinkar.Det var långa köer så jag tog fram alla mina flaskor , betalade i kassan och packade dem i vagnen. När jag kommer ut kommer en man till mig och bara börjar att det är hans grejer i min vagn. Han var ganska otrevlig så jag säger att jag visst hade köpt dem precis och fortsätter ut på gatan. 5 sekunder senare kommer en vakt springande efter mig med mannen. Mannen börjar skrika högt att jag snott hans vodka flaska och kalla mig massa otrevligt. Vakten börjar med att fråga efter kvitto men den har jag vist lämnat kvar i kassan som typisk:( Mannen börjar peka på vagn och när jag tittar ner ser jag att jag har en liten flaska vodka under till. Jag har tänkt köpa en sån men när jag såg den långa kö så tog jag bara vin och en martini istället. Jag råkade alltså ta hans flaska som han glömt i kassan:(
Jag ber om ursäkt och lämnar flaskan direkt och skäms som bara den:((( Tur att vakten var jätte trevlig och sa att det är lugnt medan mannen fortsatt kalla mig för en snattare och sa:(((