Inlägg från: Vinter kvinnan |Visa alla inlägg
  • Vinter kvinnan

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Jag och min kompis va på fest  i en flervåningshus. Vi skulle ner och hämta en väska me kläder som en annan vän kom förbi med lite snabbt och tyckte de va en skitrolig ide att gå ner i trosor och linne som skämt 8vi va lite smått berusade) . Självklar går vi sen in i fel lägenhet. Först säger vi
    -har de kommit nytt folk till festen, och tar av oss skorna samt går in till vardagsrummet innan vi inser att det är helt annorlunda möbler och fel våning vi gått av på.

På finlandsfärjorna är hyttdörrarna ibland vidöppna när man går ombord för att städpersonalen lämnat de så.
    Självklart går man in i fel hytt och lägger sig och sover. De som skulle ha hytten klev på i åland och kom in i hytten när ja ligger och sover...
    Som tur gick dom ner till infon för att reda ut hyttproblemet så jag hann dubbelkolla min biljett se att ja hade fel hytt och snabbt skynda mig till hytten mittemot som va min. Kan tillägga att de va första gången jag åkte finlandsfärja själv.

Gått ut ur H&M med kajal och sminksvampar i handen, utan att betala... kom på de senare då ja undra vad ja höll i.

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!