• skyttmamma

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

åå herregud va länge sen jag skrattade såå gott.. =)

ja vad har jag att erbjuda... hmm..

lagt saker på alla möjliga ställen.. gått ut med tallrikar till tvättmaskinen, lagt saker i kylen.. stopat matvaror i skåpen ovanför kyl och frys,,

glömt ta av mig skoskydden efter varit på dagis.. gått hela vägen till tunnelbannan en gång.. tyckte det va väldigt halt men tanken slog mig inte först..

skulle hjälpa en med en bil i garaget på jobbet.. va vinter och drog på mig jackan och gick efter han.. vi åkte ner i garaget och åkte ur det, sen när han dumpa mig och jag skulle gå tbx så undrade jag varför alla människor kolla så konstigt på mig.. jo jag glömde bytta skor gick i rosa foppatoflor till vinterjacka.. va massor av snö ute..

det värsta (får fortfarande äta upp det) är när min man ahsde lånat min mobil.. så morgonen efter när han låg och sov så tog jag min mobil och gjorde något.. kollade i adressboken och såg att det vara massa konstiga nummer.. blev irreterad och undra varför min man hade lagt dom på min mobil.. så smarta jag raderade alla och lite till.. sen några timmar senare kommer min man upp.. och tar min mobil och jag undrar varför han ska ha den.. då säger han ja men mitt sim kort är ju i dein tele.. jag knäpp tyst.. ooopppsss raderade alla hans nummer.. trögga jag fattade ju ej att han bytt sim kort..

ja finns hur mycket som helst...

nu sk ajag fortsätta att läsa era underbara inlägg och få skrata lite till..     

• skyttmamma

har även många gånger stot i tunnelbannan och blivit måtligt förbannad över att sl kortet ej fungerar tills jag tittat ner och ser att det är jobbets passerkort som jag håller i och gjort tvärtom på jobbet..

har även hänt att jag i stället för mjölk haft fil i kafet.. inte såå mumsigt.

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!