Inlägg från: cloudberry79 |Visa alla inlägg
  • cloudberry79

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

För några dagar sedan tvättade jag håret med exfolierande ansiktstvätt med avsvalkande effekt. Sved som satan i hårbotten!

Har som så många andra kryddat köttfärssåsen med kanel istället för cayennepeppar, verkar vara ett rätt vanligt misstag

Min man har en gång, sjukt bakfull, stapplat ut till köket en tidig morgon. I kylen hittade han en lokaflaska, ojojoj vad gott det såg ut, han halsade snabbt ner den ljuva, kalla drycken! I flaskan hade jag dock hällt innehållet från en trasig bag-in-box kvällen innan, en mycket obehaglig upplevelse för vem som helst, men särskilt den som har årets bakfylla

Sur, grinig och på smällen.
  • cloudberry79

På tal om att ta fel i fyllan.. Mitt ex hade förmåga att må riktigt illa när han hade varit på fest (en sån där allt eller inget kille, som antingen var nykter eller aspackad). En gång när han kom hem på natten och hade sovit en stund började han må våldsamt illa och bestämde sig för att rycka åt sig sopkorgen och kräkas i den. Jag var lagom irriterad och tyckte han var ett äckel, men han brukade ju städa bra efter sig dagen efter, så jag lät det vara där under natten. Dagen efter visade det sig att han inte tagit soptunnan utan en liten tvättunna som vi hade stående där i sovrummet, den var dessutom rätt välfylld.

• cloudberry79
    ElectroDiva skrev 2012-05-12 18:39:13 följande:
    vi brukar ha kanel i :)
    utan misstag
    Lite kanel är säkert gott, men inte i de mängderna som jag strödde på... Det var helt oätligt.
  • cloudberry79

Min kusin drack växtnäring när hon var liten, i tron att det var saft (farmor har ännu för vana att vattna blommorna med närmaste kanna istället för en dedikerad vattenkanna). Det gick bra, men vi skrämde henne i flera veckor att hon skulle växa jättesnabbt och få jättestora fötter nu när hon hade druckit växtnäring....

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!