• BaraFörAtt

Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!

Satt vid datorn och hade nyligen ätit en riskaka med en snorig 1åring sittandes i famnen, tittade ner på henne och såg en "riskaks" smula på bröstet som jag stoppade i munnen... insåg ganska snabbt att den va alldeles för salt för att vara från en riskaka, hade just stoppat ungens snorkråka i munnen, haha uschhh 

• BaraFörAtt

När jag var 11-12 år var jag och en kompis ute och kolla kläder i stan, vi går runt och skrattar åt det ena och andra som egentligen inte alls var så roligt, ser ett par byxor som enligt mig var asfula och garvar högt, tar min kompis på axeln och pekar på byxorna och säger; shiiit kolla dom!!
    Säger bara att det var fel tjej och Ja hon hade sådana byxor på sig....

Tyst 

• BaraFörAtt

minns en gång när jag var i 10 årsåldern och hade drömt en läskig mardröm och ville in och lägga mig brevid mamma i hennes säng... hade glömt att vi hade gäster som skulle sova över och som hade lånat mammas säng.... lägger mig och märker hur detta inte alls är mamma, utan jag har lagt mig brevid fruns man som skrämde mig ännu mer när han sätter sig upp och undrar om nåt hänt... rusar ut ur rummet till vardagsrummet och ser då självklart att jag inte år plats i soffan brevid mamma och måste gå upp på rummet igen när det redan var så mörkt!! 

haha detta var mer läskigt då och inte så pinsamt, men nu garvar jag åt det :)

Svar på tråden Åhh neeeej! Jag råkade ta fel!